Troll...

Ved mistanker om troll ønsker vi gjerne at dere tar kontakt med en av Moderatorene eller Forumansvarlig Janet.
Husk at troll også er ekte mennesker som du og jeg, og det beste dere kan gjøre, er å ikke "mate" de.

Sniker litt.. men kan jeg spørre om hva i alle dager troll er?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sniker litt.. men kan jeg spørre om hva i alle dager troll er?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

"Troll" er en betegnelse som brukes på folk som lager "tulletråder" eller lager seg falske identiteter eller lignende. Altså noen som utgir seg for å være noe de ikke er.

"Troll" er en betegnelse som brukes på folk som lager "tulletråder" eller lager seg falske identiteter eller lignende. Altså noen som utgir seg for å være noe de ikke er.

Veldig god forklaring :)

Igjen, ta gjerne kontakt med oss moderatorer eller Forumansvarlig Janet om dere mistenker at noen er troll,så kan vi ta en titt på det. Send gjerne en pm =)

Ja, damer.. Da har vi trollaktivitet her inne! Pass på.. Legg merke til mistenkelige tråder og teite spørsmål... -_-
Oi. har ikke fått med meg det jeg. men jeg stiller så mange rart/teite spørsmål selv så jeg er vel alt for godtroende.

Ikke lagt merke til det jeg... Bryr meg egentlig ikke så lenge det ikke er ekstreme tråder...

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Har ikke lagt merke til noe... ingen spørsmål er vel dumme?

Jaja...

Har ikke lagt merke til noe... ingen spørsmål er vel dumme?

Jaja...

Nei altså. . Typisk spørsmål for å få oppmerksomhet. Som det gjerne finnes tråder om fra før av.. jeg synes det er ekkelt når noen later som gang på gang at de er gravide, mister og spør om spørsmål de vet svaret på :(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei altså. . Typisk spørsmål for å få oppmerksomhet. Som det gjerne finnes tråder om fra før av.. jeg synes det er ekkelt når noen later som gang på gang at de er gravide, mister og spør om spørsmål de vet svaret på :(

Stakkar, tenker jeg. Sånne folk må da vel ha fryktelig lite å gjøre? Stalke et babyforum og spørre om opplagte ting og tråder som alt finnes? Høres veldig stusslig ut :p selvfølgelig litt creepy for oss andre, men dog litt komisk/teit. Sånne folk bør kjøpe seg en tv og finne noe annet å gjøre :p

Er et veldig utbredt fenomen på nett, i større og mindre grad selvfølgelig. Men, har sett tendensen på alle forum jeg har vært innom.
Alt fra å stikke innom og stille noen spørsmål nå og da for å provosere folk, til å dikte opp hele identiteter.

Hvordan vet man at de troller da? Det kan være vanlige folk som faktisk mister og spør for å forsikre seg om ting eller for å høre andres erfaringer... Ikke vet jeg, jeg har bare ikke lagt merke til det på dette forumet... :-)

Har ikke folk bedre ting å ta seg til? Er det mulig. Hvordan kan vi "sile" ut disse trollene da?

Om noen har funnet et troll så synes jeg ikke det er slemt å fortelle det på denne tråden. ..
Alle burde få vite hvem det er. På min forrige termin gruppe var det ei som knyttet seg tett til et troll uten at hun visste at det var et troll.. det ble veldig trist da hu fant ut av det :confused:

Termin 04. februar, med nr 3 :)

Om noen har funnet et troll så synes jeg ikke det er slemt å fortelle det på denne tråden. ..
Alle burde få vite hvem det er. På min forrige termin gruppe var det ei som knyttet seg tett til et troll uten at hun visste at det var et troll.. det ble veldig trist da hu fant ut av det :confused:

Enig!:)

Termin 9.februar med første frøet:)

Problemet med å beskylde folk for troll er at det innimellom faktisk ikke er troll.
Ta det heller med moderatorene eller forumansvarlig, så kan de ordne opp i det.

Back
Topp