Troll vs. Reima..

entil?

Forumet er livet
Noen som har erfaringer å dele!?

Er troll parkdress med ull dress inni eller Reimadress den beste!?
Skal ha til Barnehage i Våte Bergen

Vil tro begge er veldig bra! :-)

Har bare hatt en trolldress, men 4 reimaer...

Vet ikke hvorfor, men tror jeg er mest fornøyd med reima sin. Holder bedre enn regntøyet når det er vått ute..

Vi har hatt en reimadress og en trolldress.

Jeg må si jeg holder en knapp på Trolldressen. Synes det er genialt at man kan bruke den uten for for her i Haugesund er det mest vått, og ikke så kaldt, samtidig som det er praktisk å ha det gode ullforet som han kan ha inni de dagene det faktisk er kaldt.

Synes det er praktisk at det dermed er vår/vinter/høst-dress i ett, slik at vi slipper å finne flere dresser vi er kjempefornøyd med.

Liker også passformen på Troll-dressen veldig godt (gutten min er lang og tynn), og fargen (den er ensfarget brun).

Var fornøyd med reimaen også, men følte ikke det var så veldig mange dager her i Haugesund at det var bruk for en så tjukk dress, særlig siden han uansett alltid har ull innerst og gjerne et lag med ull til oppå der også. Foretrekker lag på lag fremfor tykkere dress.

har bare hatt Trolldress, og er sååååååååååååååååå superfornøyd!

poden her har ikke regntøy, han har kun dressen og har brukt den siden vi kjøpte den i august/september. ville kjøpt dressen med løst for, da har du regntøy, parkdress og vinterdress i samme plagget.

Back
Topp