Troll vs Reima

ActionPaction

Elsker forumet
Hva er best? Og hvorfor?

Jeg liker best Reima fordi:

De har bedre passform

De er lettere

De er penere [8D]

De kan tromles (vet ikke med troll da men)

Troll er skikkelig stress å ta på, selv om en tar den på i 2 omganger, ikke mange barn som gidder kle på seg så mye før de skal ut

dytter litt på denne før den forsvinner fra side 2

en siste dytt

Ha prøvd troll med løst for, og var ikke fornøyd. I barnehagen slet de og, så vi kjøpte ny. Foret var håpløst. Og båndene under føttene var noe møkk. Har og hatt Reima, veldig fornøyd med den, men blir nok noe billigere denne gangen...

Jeg hadde bestemt meg for å kjøpe den 3-i-1 dressen til Troll, fordi jeg syntes det virket genialt. Også slapp man å kjøpe en høst, vinter og vårdress.
Men, de hadde ikke strl igjen da jeg skulle kjøpe, så endte opp med Reima tec dress istede. Den kan jo også brukes som høst, vinter og vårdress. Man får jo kjøpt ulldress til å kneppe fast inni, samma prinsippet til den Troll dressen.
Ville bare si det...[8D]

troll[:D]

mer slitesterk
ull
perfekt passform for aktive barn, og mulighet for å stramme inn i livet
god og varm
vanntett
fin design, mot reima sine gyselig greier. ser ut som noe jeg selv brukte på 80-tallet... (sorry til de som liker designen)
det er norsk, og ikke dumt å støtte norske merker

Hadde begge i fjor og like fornøyd med de... uansett hva du velger så er det god kvalitet på begge

ORIGINAL: Skravlemor

troll[:D]

mer slitesterk
ull
perfekt passform for aktive barn, og mulighet for å stramme inn i livet
god og varm
vanntett
fin design, mot reima sine gyselig greier. ser ut som noe jeg selv brukte på 80-tallet... (sorry til de som liker designen)
det er norsk, og ikke dumt å støtte norske merker

Da har vi veeeldig ulik smak for jeg syntes troll sine ikke er mye pene [;)] men smaken er som baken godt er det [:D]

Back
Topp