troll parkdress

kkaasa

Elsker forumet
størsten måtte ha ny vinterdress.. hadde ødelagt den han hadde.
var jo ingenting igjen noen steder her vi bor... og han ville ha hel dress.har allerede to delt..men han er ikke så glad i den.

så eneste dressen jeg fant i str hans var troll dressen.. litt dyrere enn planlagt men...

men over til spørsmålet... er det enklest for de å ta på "ulldressen inni først og så dressen utapå..de hang ikke sammen på en måte.-.--eller er det en måte å gjøre det på.

har ikke prøvd den selv, hadde sikkert vært bdre om det foret hang fast. vil tro han kan ta den greit nok med foret fast i.

Jeg synes det er enklere å ha på innerdressen først så ytterdressen. Ser at barna sliter hvis føttene tvinnes og da plages de med å få dem på. Derfor bruker jeg å ta innerdressen først. Og så ytterdressen. En veldig god dress forresten[:)]

hvis du vrenger innerdressen så passer glidelåsen sånn at ullforet henger fast! Det skal og være knapper i armer og bein til å feste med, sånn at den ikke vrir seg

ORIGINAL: 1100

hvis du vrenger innerdressen så passer glidelåsen sånn at ullforet henger fast! Det skal og være knapper i armer og bein til å feste med, sånn at den ikke vrir seg

aha... da prøver jeg det =)=) takker

Leste på Troll sine sider at når det er veldig kaldt bør man ta ulldressen ut av dressen og ta dem på hver for seg. Vet ikke hvorfor....

Vi har byttet fra den dressen da det ble så vanskelig for snuppa å få den på selv om foret var knappet og glidet på... Knappene holdt ikke foret på plass så det ble bare knot. Barnehagen var heller ikke fornøyd med den pga foret som krøllet seg. Nå har vi annen dress, men bruker foret som ulldress under dressen i barnehagen. Skal bruke resten av dressen til våren.

Back
Topp