Troll finlandshette

fru_z

Glad i forumet
Jeg skal kjøpe en sånn en til gutten min. Hvordan er de i str??

Han er 50cm i omkrets nå. Burde str 51/52 være greit, eller burde vi prøve 53/54? Prøvde den i 49/50, men det ble altfor trangt!

da ville jeg prøvd 53/54. så lenge den er tett rundt ansiktet hans gjør det ingenting om resten er romslig[:)]

takk [:)]

flere?

*dytt*

Det er den beste luen som finnes!!![:D][:D][:D]

Vet ikke str vår (ligger bortpakket akkurat nå), men den var romslig når hun fikk den i fjor. Jeg bare satte ett lite "sting" oppe på luen, så ble den mer passelig! Og da kan hun bruke den i år også! [;)]

Jeg har prøvd en i str 49/50 på han. Da måtte jeg streve med å få den over hodet. Ikke noe behagelig i det hele tatt for han [&:]
Men da vil jeg tro at 51/52 er nok. Skal jo kunne sitte ordentlig også.

ORIGINAL: Vand

Det er den beste luen som finnes!!![:D][:D][:D]

Vet ikke str vår (ligger bortpakket akkurat nå), men den var romslig når hun fikk den i fjor. Jeg bare satte ett lite "sting" oppe på luen, så ble den mer passelig! Og da kan hun bruke den i år også! [;)]

ja, jeg synes den virker så god!
Tror det blir veldig bra å bruke den på mini [:)]

ORIGINAL: Nesing

ORIGINAL: ebz

Jeg har prøvd en i str 49/50 på han. Da måtte jeg streve med å få den over hodet. Ikke noe behagelig i det hele tatt for han [&:]
Men da vil jeg tro at 51/52 er nok. Skal jo kunne sitte ordentlig også.

Ja, den kan være litt trang i halsåpningen når den skal over hodet, men ellers er den vid oppe på issen. Som sagt er det viktig at den sitter tett rundt ansiktet. [:)][:)]

litt trang er en stor underdrivelse på lua i 49/50 på mini [8D] hehe
håper den er litt bedre i neste str, har så lyst på en slik lue [:)]

Back
Topp