Troll dress

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Snuppa har fått dress i gave fra bestefar.. en trolldress med løst for..
Ka bruke dåkker under på vintern? :-)

Ettersom dressen er så tynn så hadde vi ullundertøy, et lag med tykk ull, så dressen med ullforet. Selv da var min kald, så den ble ikke brukt annet enn som høst dress.

Kommer helt an på barnet og aktivitetsnivå og hvor kaldt det er.
Men jeg tenker på den uttagbare ulldressen som dressens vinterfor. Det er vanlig å ha ullundertøy + tykkere ulltøy under dressen på vinteren

Sent from my iPhone using BV Forum

Men jeg tenker på den uttagbare ulldressen som dressens vinterfor. Det er vanlig å ha ullundertøy + tykkere ulltøy under dressen på vinteren

Joda, men det blir fryktelig klumpete for de aller minste iallefall å gå med to tykke dresser. Reima sin høstdress er jo nesten like tykk som troll med for.

Joda, men det blir fryktelig klumpete for de aller minste iallefall å gå med to tykke dresser. Reima sin høstdress er jo nesten like tykk som troll med for.
Enig. Synes troll sin er veldig klumpte og tung. Den som er foret synes jeg er bedre sånn sett

Jeg synes Trolldressen er oppskrytt, og den er kald! Mye bedre med Reima eller også Reflex, de trenger kun ett lag ull under og holder varmen.

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jeg synes Trolldressen er oppskrytt, og den er kald! Mye bedre med Reima eller også Reflex, de trenger kun ett lag ull under og holder varmen.

I utebarnehage har jeg erfart at troll holder mer tørr og er mer slitesterk enn Reima. Men det gjelder de eldste barna. Til de yngste anbefaler jeg Reima.

Jeg er veldig glad i troll jeg!
Her holdt dressen varm, selv på de kaldeste dagene.
Jeg hadde på barnet ullundertøy og strikketøy. Har ikke på noe mindre en jeg har i reima dressen ;)
Minstemann har vokst i fra reimadressen sin, så i år blir det troll etter barnehagestart :)

Ull også fleece under dressen:)

Ettersom dressen er så tynn så hadde vi ullundertøy, et lag med tykk ull, så dressen med ullforet. Selv da var min kald, så den ble ikke brukt annet enn som høst dress.
Åh så kjedeli da... har brukt den litt hjemme no... ho har reima i barnehagen...

Da tenke vi likt :-)

Vi har reima i bhg... brukt troll dressen hjemme... da kanæ følge med på kordan dressen funke!!

I utebarnehage har jeg erfart at troll holder mer tørr og er mer slitesterk enn Reima. Men det gjelder de eldste barna. Til de yngste anbefaler jeg Reima.

Vi har reima ibhg :-)
Denne trolldressen fikk ho til jul i fjor.. men den e enda litt stor.. så bruke den bare hjemme no som reserve å mest for å få den testa ut...

Back
Topp