mammabella
storesøster og lillebror :-)
Snuppa har fått dress i gave fra bestefar.. en trolldress med løst for..
Ka bruke dåkker under på vintern?
Ka bruke dåkker under på vintern?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer helt an på barnet og aktivitetsnivå og hvor kaldt det er.
Men jeg tenker på den uttagbare ulldressen som dressens vinterfor. Det er vanlig å ha ullundertøy + tykkere ulltøy under dressen på vinteren
Sent from my iPhone using BV Forum
Enig. Synes troll sin er veldig klumpte og tung. Den som er foret synes jeg er bedre sånn settJoda, men det blir fryktelig klumpete for de aller minste iallefall å gå med to tykke dresser. Reima sin høstdress er jo nesten like tykk som troll med for.
Enig. Synes troll sin er veldig klumpte og tung. Den som er foret synes jeg er bedre sånn sett
I utebarnehage har jeg erfart at troll holder mer tørr og er mer slitesterk enn Reima. Men det gjelder de eldste barna. Til de yngste anbefaler jeg Reima.Jeg synes Trolldressen er oppskrytt, og den er kald! Mye bedre med Reima eller også Reflex, de trenger kun ett lag ull under og holder varmen.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Åh så kjedeli da... har brukt den litt hjemme no... ho har reima i barnehagen...Ettersom dressen er så tynn så hadde vi ullundertøy, et lag med tykk ull, så dressen med ullforet. Selv da var min kald, så den ble ikke brukt annet enn som høst dress.
Da tenke vi liktKommer helt an på barnet og aktivitetsnivå og hvor kaldt det er.
Men jeg tenker på den uttagbare ulldressen som dressens vinterfor. Det er vanlig å ha ullundertøy + tykkere ulltøy under dressen på vinteren
Vi har reima i bhg... brukt troll dressen hjemme... da kanæ følge med på kordan dressen funke!!Jeg synes Trolldressen er oppskrytt, og den er kald! Mye bedre med Reima eller også Reflex, de trenger kun ett lag ull under og holder varmen.
Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
I utebarnehage har jeg erfart at troll holder mer tørr og er mer slitesterk enn Reima. Men det gjelder de eldste barna. Til de yngste anbefaler jeg Reima.