Trolig MA

Mrs happy

Forelsket i forumet
♡ Maibarna ♡
Fikk omsider kranglet til meg svar på første hcg. Bare 4700. Med kommentar ikke gravid. Legens tillegg kommentar var at det er relativt innenfor normalen og vet ikke mer før svaret på dagens prøve dor å sjekke stigningen. Ikke optimistisk :(
Noen som vet om man kan kreve UL på dagen? alt hatt en ma.. Gikk i 4 uker med dødt foster. Og denne gang vil jeg såfall ha det ut med en gang! :(.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan kan han si det? Det kan jo ikke sies før han har fått svaret på den andre prøven?

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Håper virkelig han tar gørr feil!! Hvor mange uker er du nå?

Skal være 5+4.
Skal sies det ikke var legen som sa " ikke gravid". Ho som tok blodprøve som leste på skjermen.
Legen som skrev relativt innenfor normalen..
Spotter fortsatt lys rosa ... Er jeg " heldig". Ender det med en sa istedet for ma ?! :/.

Det er mange som spotter og det går bra, håper virkelig du er en av de. Har du symptomer?

Kvalm og trøtt.. Men heller ikke oppblåst lengre.
Utrolig trist å miste igjen :(. Men heldigvis ikke lengre enn 6 uker.. Samt ikke innstillt meg på at det skulle gå heller.. Så vi får se. Ingenting er mer gledlig enn om jeg tar feil;)

Jeg ville krangla meg til en tidlig ul. Drt er jo kjemperart at de sier ag du ikke er gravid med 4300.. min var jo positov på 45 og 76?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Håper du får tidlig ultralyd og håper det går bra! *krysser fingre*

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Håper det ikke stemmer ♡♡ Når får du svar på dagens blodprøver? Kan jo hende du evt er kortere på vei? Krysser fingrene for uskyldig spotting og bra stignig av hcg ♡

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Dumt spørsmål; men hvordan kan det gå ann å være kortere på vei? Når man vet siste dag / el og dato for sex?

Men tAkk for alle gode oppmuntrende ord:). Godt å ha ett sted som dette når man ikke deler med omverden;)

Dumt spørsmål; men hvordan kan det gå ann å være kortere på vei? Når man vet siste dag / el og dato for sex?

Nei, bare spør jeg. Er ikke alle som har kontroll på eksakt el. dag og derfor kan ha hatt el seinere enn de tror.

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Håper det går bra med dagens prøve! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp