LitenNovemberSpire
Flørter med forumet
Ja, deg nærmer seg veldig ultralyd nå, men i går hadde jeg en sååå dårlig magefølelse. Vet ikke helt hva som skjedde fordi har liksom alltid vært litt negativ av meg, men i går så følte jeg meg så lite gravid som over hodet mulig. Så utover dagen mens jeg var bekymret så kom kvalmen igjen og ekstreme trøttheten, så slo meg til ro om at det vil være litt mindre symptomer da, kan ikke gjøre noe som helst heller da, må vare vente til neste uke og se selvom jeg føler deg går sååå sakte...Har også den følelsen av at hvis det skulle komme noen antydninger til symptomer er det kanskje heller ønsketenking fra min side. Så bra du skal på ultralyd allerede i uke 12 Deilig å slippe å vente helt til uke 16-18 før du får noen etterlengtede svar.
Hæ? De kan da vel ikke kaste dere ut? Noen leger tar seg virkelig ikke tid til pasientene sine. Man er jo der for en grunn og ønsker gjerne å få svar på det man lurer på. Da hadde jeg byttet lege så fort som mulig, eller kontaktet en jordmor og heller gått dit
Ja, altså legen min sa rett ut at jeg må nesten be dere går da jeg har en by pasient kommende inn her, vi var der inne i kanskje 10 min, merket jeg ble såååå sur.
Kommer faktisk til å si ifra til henne neste gang jeg er der inne at hun bekymrer meg og gjør meg mer engstelig da jeg ikke får noe tid eller svar på spørsmålene mine at jeg ønsker kontakt med jordmor i stedenfor.
Jeg utrykket meg også mye sist om den ekstreme eksemen jeg har over hele overkroppen. Har til vanlig måtte bruke sterke kremer og kan ikke bruke de lengre og de hun har anbefalt meg eller jeg finner på apoteket funker ikke i det hele tatt. Nå skal jeg forlange at hun henviser meg til hudspesialist og tar dette litt alvorlig da jeg daglig går igjennom mye smerte og åpne sår.
Hadde tenkt å vente til uke 17-19 selv mens så plutselig syntes jeg deg ble så lenge å vente på å se om alt er bra, så bestilte time i uke 9, og fikk time i uke 12+1