Trodde ikke gutter var sånn

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Men gutten min på snart 4.5 år kan daglig si: mammmmmmaaaaaaaaaa JEG vil IKKE ha på meg den buksa!!! hmf.....!! eller: NEEEEEEEI ikke DEN genseren, jeg vil ha på deeeeeeeeeeen!!!! også går han og furter og gråter en skvett[:-] hahaha såg for meg at bare jenter var sånn jeg..... Men må legge til at han kommer inn igjenn og får mammakos også blir vi enige i om hva han skal ha på seg, til nød[:-][:D]

har og en slik, å han er enda bare 3[:o]

er ett prosjekt uten like til tider å bli enig...men han har heldigvis god smak[8D]

Sånn er min på 22 mnd innimellom! Skal helst være supermann, batman, spiderman eller cars på..

kanskje begynne å ha to utvalg ja, men ser for meg at ikke alltid det nytter heller[8D] tom sokkene er jo ikke bra nok mange ganger[X(]

sånn er det her også...
sist vi var på lindex sammen, pekte han ut så mye fælt tøy at jeg bestemte meg bare for å gå og handle uten han neste gang.. så har han ikke noe valg når påkledningen kommer [8D]
I tillegg skifter han 3-4 ganger om dagen, både hjemme og i bhg.. også sånn jeg bare trodde jenter gjorde.. [:D]

he he, jeg har jente på den alderen, og jeg MÅ ha hun med for å kjøpe klær....

Her diskuterer vi om det skal være boxer eller truse, hvilken farge og evt motiv....

Men alt annen av klær jeg finner frem er helt greit å ha på seg..[8D]

sånn er min 2åring [:D] blir artig å se hvordan han blir om noen år ja [8D]

Back
Topp