Trodde fødsel var i gang.. men nei

Oslomama86

Andre møte med forumet
Igår var jeg helt sikker på at fødselen var igang. Våknet med masse økt nedpress, får mensensmerter utover dagen. Vi er såpass sikre at 2-åringen kjøres til besteforeldrene etter bhg, fødebag gjøres ferdig og vi kjøper digg mat og snacks. Har kynnere og noe jeg tror er begynnende rier utover kvelden og natten, før de avtar rundt 4. På formiddagen tror jeg noe er på gang igjen, men dette stopper også opp. Ender med at vi henter lillemor igjen - og nå er det kun mensenmurringer igjen. Så frustrerende! Ble skikkelig lei meg da vi måtte hente henne - selv om det hjalp å få henne hjem også ❤️ Noen som har vært med på lignende? Det tok laaaang tid med førstemann også, men ikke på denne måten...
 
Jeg ble innlagt på sykehus i 4 dager med premature rier der de måtte stoppe det flere ganger de dagene. Ble sendt hjem da jeg nådde uke 34+0 fordi de ikke stopper fødsel lenger da. Har hver dag siden hatt enten mensenmurringer eller maserier, stikninger, nedpress osv, men nå har det gått over 2 uker og fortsatt ingen fødsel. Jeg er jo glad til siden jeg var såpass tidlig ute, men skjønner meg ikke på denne prosessen. At det skal være så mye modning så lenge uten at det skjer noe. Er førstegangsfødende så har jo ikke noe å sammenligne med, men her er besteforeldrene standby de også (kona fødte tvillingene vi har).
 
Ja, jeg var helt sikker på at fødselen startet en natt for to uker siden, hadde akkurat samme forløp som første fødsel og det kjentes ut som skikkelige rier før det plutselig dabbet av etter 4 timer, og etter det har det ikke vært noe i nærheten av hvordan det kjentes ut den natten o_O
 
Jeg ble innlagt på sykehus i 4 dager med premature rier der de måtte stoppe det flere ganger de dagene. Ble sendt hjem da jeg nådde uke 34+0 fordi de ikke stopper fødsel lenger da. Har hver dag siden hatt enten mensenmurringer eller maserier, stikninger, nedpress osv, men nå har det gått over 2 uker og fortsatt ingen fødsel. Jeg er jo glad til siden jeg var såpass tidlig ute, men skjønner meg ikke på denne prosessen. At det skal være så mye modning så lenge uten at det skjer noe. Er førstegangsfødende så har jo ikke noe å sammenligne med, men her er besteforeldrene standby de også (kona fødte tvillingene vi har).
Takk for svar! Skjønner at du er glad det ikke ble noe fødsel i uke 34, men det høres veldig slitsomt ut å holde på sånn i mange uker!
 
Ja, jeg var helt sikker på at fødselen startet en natt for to uker siden, hadde akkurat samme forløp som første fødsel og det kjentes ut som skikkelige rier før det plutselig dabbet av etter 4 timer, og etter det har det ikke vært noe i nærheten av hvordan det kjentes ut den natten o_O
Uffda, så det kan ha vært noe sånt her også-er 38+5 så uansett er det jo ikke så lenge igjen... Lykke til!
 
Back
Topp