Trodde det var over...

Tiden flyr!!!

Forumet er livet
I går var jeg så utrolig glad! Sliten, men glad! Eneste jeg hadde kjent i hodet siden onsdag var svak murring... i motsetning til hodepine... Da var i tillegg både fredag og lørdag forholdsvis aktive!![:)][:)]

Men i dag... Våknet med hodepine[:(] Spiste frokost og la meg på sofaen... Fikk ikke sove  AUUU!!! Sovnet tilslutt og når jeg våknet var den der fremdeles[:(][:(][:(] Heldigvis er den litt bedre nå... Kjenner bare den berømte murringen... Og den kan jeg leve med!

Men jeg er bare så J**LIG lei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har i perioder hatt litt hodepine, men det har vart i 1-7 dager, ikke 12 uker som det snart begynner å bli nå...[:-] Heldigvis trigger ikke dataen noe særlig... I hvertfall ikke i korte bolker... Noe må en jo ha å gjøre nåe åpning at et nytt syltetøyglass er for anstrengende[:D][:D][:D]

Er det ikke sånn at humør og latter er den beste medisin??? I så fall...  Verdt et forsøk??

Takk alle sammen!!!

Jeg skal prøve den ved neste korsvei[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: stine_h

Jeg har også vært plaga, i mange uker nå,  er helt jævlig vondt. og ikke kan du ta smertestillende som funker heller. på meg funker det ikke å sove heller, blir bare verre av det..

Fryktelig slitsomt dette her!!! Misforstå meg rett nå... Jeg unner ingen dette, men det er greit å vite at vi er flere... Kjenner at det ikke blir noen lang dataøkt nå nei...[:(]

Du også! I dag har vært en jælig dag, så dette er kun en snarvisitt på bv...

Back
Topp