Trodde det var en gutt inni der, men var ingen tut ;)

Nektarina

Blir kjent med forumet
Var endelig på ordinær UL idag, og det viste motsatt av hva alle rundt meg har trodd (og da satt griller i mitt hode ;) ) Skikkelig overraska da jordmora sa jente. Nesten så jeg ikke trodde på det , hehe... Men like koselig det da ;) Må bare omstille hjernen litt. Og jeg som kun har tenkt på guttenavn.... Meeeen, det forklarer den intense kvalmen fram til uke 14 kanskje ;) Har mange venninner som slet mest m kvalmen med jentegraviditetene.

Gratulerer med jenta i magen:)

Takk :-) Litt uvirkelig ennå, når en har sett for seg åssen gutten ser ut og kommer til å bli. Hehe.. Skulle visst ha stolt på kinesisk fødselskalender. Den sa jo jente..

Gratulerer masse med jente i magen!

Her hadde jeg også veldig guttefølelse, men ultralyden visste en jente i magen. Som deg måtte jeg omstille meg på at det faktisk var en jente og ikke en gutt til.. :-)

Men kjempe kjekt å få en av hver.. :)

Samme her! :) Var helt sikker på gutt, har drømt det tidligere og kinesisk fødselskart sa gutt. Fant etterhvert ut at det var tvillinger og på ordinær ul sa jordmor at hun så ingen tut på noen av dem ;) må omstille seg litt ja, men like koselig uansett! :) 

Samme her! :) Var sikker på gutt, har drømt det tidligere, tenkt ut navn og kinesisk fødselskart sa det. Fant etter hvert ut at det var tvillinger, og på ordinær ul sa jordmor at hun så ingen tut på noen av dem ;) Må omstille seg litt ja, men like koselig uansett! :) 

Gratulerer med jenta i magen! 

Gratulerer til dere med jentene også :-) Blir jo stas dette. Nå er det bare å glede seg til shopping til snuppene ;-)

Gratulerer!
Jeg var også helt sikker på at det var gutt denne gangen, i forrige svangerskap (hvor vi fikk en jente) hadde jeg ingen plager og nesten ikke mage!). Denne gangen var jeg skikkelig dårlig de tre første månedene, og føler meg som en gedigen hval hver kveld :P
Har jo haugevis av klær fra storesøster, og nå får vi heldigvis brukt de igjen - gleder meg til å begynne å gå igjennom boksene med de minste størrelsene <3 med henne trengte vi str 48 i starten, så er spent på om denne trulta blir større ;)

Kjekt å få en med samme kjønn man har fra før da, sånn praktisk sett med klær og sånn :) Selv er jeg førstegangs og må kjøpe alt fra scratch uansett :)

Back
Topp