Trodde de skulle komme.....

latterku

Glad i forumet
Riene kom helt akutt i ett-tiden idag...Ringte føden kl 14 og fikk beskjed om å ta tiden i mellom...Hadde da 12 ganske så kraftige rier fra 14.02 til 15.05.......Ringte da tilbake til føden og fikk beskjed om å komme inn...Det viste rier på ctg'en ,og legen målte livmorhalsen for å se hvor langt det hadde kommet.... Endte opp med at jeg ble lagt i en seng og fikk en pille for å stoppe riene....Til tross for at jeg har fått beskjed de to siste gangene på kontroll at de stopper ikke tvillingfødsel når du bikker 34 uker.....Nå er jeg hjemme igjen og lett irritert selv om jeg vet at de har det best inni magen en stund til.....Er bare så vanvittig sliten allerede,så begynner nesten å grue meg til de kommer ut, for da har jeg vel ikke ork til noen verdens ting.....Det var dagens utblåsning.... Og det er jo bare å gjette hvilket sykehus jeg ble sendt hjem fra......

Skjønner godt at du egentlig vil ha de ut. Er jo mye tyngre for deg som bærer to! Du får bruke den siste tiden til å gjøre ingenting og slappe av![:)]

Uffdaa..Skjønner deg godt at du er sliten ja..[&:] Hm, var jo veldig rart at dem stopper når det gjelder tvillinger.
Huff, er grusomt å lese om det sykehuset...

ååh så frustrerende!!![X(] du hadde jo sikkert tenkt at nå kommer di endelig! uff, sender masse tanker til deg å håper det starter på nytt igjen, så får du heller drøye det litt lenger hjemme [;)] hadde du åpning da?

Huff, så frustrerende. Håper de tar seg opp igjen da, så du slipper å gå å vente. Må være ekstra slitsomt med to i magen [&:]

Jeg hadde selvfølgelig ikke noe åpning enda, men er vel det riene skal hjelpe til med da;-) Argumentet for å stoppe riene var at hvis jeg skulle føde

idag måtte de sende meg inn på Riksen , og det ville jo bli slitsomt for meg å forholde meg til et annet sykehus... (fødsel etter 36 uker tar de på

Bærum , før det blir du sendt til Riksen) Det er vel ikke de som skal avgjøre hva jeg syns er slitsomt vel....Dessuten så dør du ikke på Riksen!!!!!!!!!!!!

Grrrrrrrr....kjenner jeg har ekstremt mye hormoner (og aggresjon ) om dagen....

oh..skjønner gått at du er skuffa da[&:] får håpe at det ikke er så alt for lenge til di kommer ut da[:)]

Så utrolig frustrerende!!! Skjønner godt at du blir overgitt,ja...
Men tror nok ikke det er lenge til du har småttingene hos deg[;)] Ting har vel begynt så vidt,tror du ikke? [:)] Jeg holder i allefall tommlene for deg [;)]

ORIGINAL: Gary Barlow

Så utrolig frustrerende!!! Skjønner godt at du blir overgitt,ja...
Men tror nok ikke det er lenge til du har småttingene hos deg[;)] Ting har vel begynt så vidt,tror du ikke? [:)] Jeg holder i allefall tommlene for deg [;)]

Kjipt med hvilken sykehus dette var.

Skjønner godt at du blir frustrert! Høres merkelig ut at de stoppet det, jeg fikk også beskjed om at etter 34 uker kom de ikke til å gjøre noe for å stoppe det. Om det er noen trøst så kom jentene mine da jeg var 35+4, og jeg skulle gjerne hatt dem i magen litt til så de hadde vært litt mer klar. Nå har de jo heldigvis klart seg veldig fint, men det krever likevel en del ekstra, i tillegg er det jo en del ekstra risikoer når de er premature.

Du får gjøre ditt beste for å slappe av de neste dagene, det er nok ikke så lenge til de kommer :)

Forstår VELDIG godt at du godt kan tenke deg å bli ferdig nå, jeg er sprekkferdig og har bare èn baby i magen liskom.. Men må stille meg bak det Akire sier; i ettertid er du sikkert glad for at de får seg noen dager til i magen. Jeg fikk i uke 35+0 sist, og det var ganske mye ekstra. Sonde, pusteproblemer, vitamintilskudd i ett år, ekstra mageproblemer, MYE gråt osv.. Mulig det er en mager trøst men jeg tror de små har det best inni deg en liten stund til.
*Trøsteklem*

ORIGINAL: Nnem*fødeklar*

Kjipt med hvilken sykehus dette var.

Er jo selvfølgelig Bærum sykehus det er snakk om...

Jeg vet jo at jentene egentlig har det aller best inni magen enda noen uker, men samtidig så vet jeg også at de ligger langt foran skjema vekstmessig, de nærmer seg 3 kg ....I utgangspunktet har jeg jo psyket meg opp til å gå til termin (gikk 15 dager på overtid sist ) så jeg ble mildt sagt veldig overraska da riene kom kasta over meg igår....

Skjønner du er skuffet, men det er kanskje det beste for jentene dine.. Du får ta det med ro framover, og ikke gjøre mer enn strengt nødvendig så du har kreftene i behold til fødsel og tiden etterpå[:)]

ORIGINAL: *obaibi*

Skjønner du er skuffet, men det er kanskje det beste for jentene dine.. Du får ta det med ro framover, og ikke gjøre mer enn strengt nødvendig så du har kreftene i behold til fødsel og tiden etterpå[:)]

Back
Topp