Tro om jeg skal melde meg inn?

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Hei!
Jeg er en ung kvinne med to barn på 2 og 4 år. Jeg tar et deltidsstudium på høgskole og trives i min travle hverdag:)
I desember ble det slutt mellom meg og barnefar og jeg flyttet ut, og vi har barna 50/50, noe som fungerer godt for oss,
I mai måtte jeg en hyggelig fyr på fest, og tok opp kontakten med han i august, etter å ha skrevet litt med hverandre på face tidligere. jeg ville vente litt siden jeg ikke var klar for noe mer da.
Nå trives vi veldig godt sammen, og jeg blir bare mer og mer forelsket :)
MEN, så kom kvalmen.. Jeg tenkte jeg var litt utslitt og konkluderte med det. Det gikk liksom ikke over, så i går måtte jeg ta en test. POSITIV! Helvete var vel det første så kom ut av meg.. Test nr 2 var like positiv. Jeg har brukt p-ring hele tiden, men dette holdt ikke gitt..
Jeg fortalte det til han i går, og han er veldig omsorgsfull og god så langt, men vi har ikke fått snakket om noe. Skal til han om et par timer nå..
Jeg er enda usikker på hvordan dette skal gå, tror det har veldig mye å si hva han vil.. Men jeg tror ikke jeg takler å ha en abort på samvittigheten.
Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men tungt å sitte med dette inni seg. Kanskje feil å skrive dette blant prøvere og lykkelige gravide?

Mvh meg :)
 
Stor klem, og lykke til når du snakker med kjæresten. :) Håper det ordner seg for dere.
 
Lykke til med kjæresten din. Prevansjon er jo desverre aldri 100% sikker :-/
Håper dere finner en god løsning sammen. De fleste fornuftige gutter vil jo aldri prøve å tvinge deg til å ta en abort.
Masse lykke til :-)
 
Skjønner godt du syns dette er vanskelig. Slike situasjoner er aldri artige. Et valg må taes, og å ikke ta et valg er også et valg-husk det! ;-)
Ting virker kanskje håpløst nå, men du har tid til å tenke på. Veien blir til mens du går-ta tiden til hjelp. Det er den beste hjelpen <3
God klem fra meg :-)
 
Bare hyggelig at du lurer vi er veldig usikre.. han støtter meg uansett hva jeg velger, men tror han håper på abort. Vi syns det blir vanskelig uansett, men jeg tror ikke jeg takler å ha en abort på samvittigheten! Vi er ikke kjærester, har ikke blitt så godt kjent enda. Vi har veldig god kjemi, men det er umulig å vite enda hvordan det kommer til å gå mellom oss..
 
Jeg skjønner deg veldig godt, og er selv i en lignende situasjon. Selv er jeg bestemt på at jeg må gjøre det som føles riktig for min egen del.
Er bare å ta kontakt om du ønsker :)
 
Back
Topp