Tro det el ei...

Real

Gift med forumet
Jeg jobber på sykehjem og har sykt vondt i håndleddet.. var på yoga på tirs, og fikk mere vondt etter å stå i hund el hva det heter.. Dro på jobb istad, og hadde tatt på meg ei skinne.. Snakka med teamledern om at det spøker litt for jobbhelga mi.. etter 2 timer på jobb sier damene at jeg burde gå hjem å ringe legen..har snakka med sjefen igjen og hu leier inn for meg i helga.. Jeg gjorde ikke så store protestene, da dette er helga vi er bedt på premierefest på den mye filmen bølgen.. Kjenner at samvittigheten gnager, men vondt er det jo, og jeg er aaldri borte, såfremt jeg ikke har sykt barn.. Jeg våkna til og med i natt og fikk ikke sove igjen, for jeg tenkte på håndleddet og at jeg antakeligvis måtte ta det med ro... Får så dårlig samvittighet ovenfor de andre på jobb...
Fortalte også til Teamleder at jeg er gravid, da hun foreslo at jeg burde ta ibux... " nei, du jeg kan liksom ikke ta det akkurat nå"... Huff.. Dette ble langt og usammenhengende.. Jeg er lei meg, har dårlig samvittighet og samtidig litt glad for at jeg får vært med på premieren....

Det er jo ikke noe du kan noe for. Hverken at du har vondt i håndleddet, eller at det er akkurat denne helgen du skal på filmpremiere :-) og det var jo de som sa at du burde dra til legen :-) God bedring med armen og slapp av :-)

Trur faktisk ikke jeg hadde reist på noen premiere hvis jeg hadde vært borte fra jobb!:p

Jobb og kino blir to vidt forskjellige ting! Så ser ikke problemet :) Du er jo ikke syk i den forstand om du har vondt i håndleddet. Nå var det jo ikke du som spurte om å få fri denne helga heller, det var jo sjefen din som sa at du måtte bli hjemme. Så ikke ha dårlig samvittighet over det :)

Back
Topp