Trives

• Trådstarter Trådstarter .
  • Opprettet Opprettet

.

Elsker forumet
som dagmamma !!
Det er skikkelig kos, har nå 3 tupper som gjør ugang dagen lang her [:D] Merker jeg gruer meg til de begynner å gå ordentlig. Men nå er det bare kos, de går så godt sammen. Ser på hverandre og hermer etter hverandre. Tar fra hverandre leker og gir tilbake, prøver iherdig å trene de på å dele[:D] Åsså krabber de rundt etter hverandre og pønsker ut rampestreker under bordet, ved kjøkkenskapet ol.

Hvordan går det med dere? Hva driver dere med om dagen?  

Så bra at du trives som dagmamma :D Ingenting er bedre enn det ;)
Selv hadde jeg aldri takla 3 små på en gang :P Har mer enn nok med min lille ramp jeg...

Selv går jeg siste året på vgs mens Ravn Kenneth koser seg i barnehagen. Han vil jo nesten ikke være med meg hjem igjen når jeg skal hente han :P Også sitter jeg i kassen på meny annenhver helg+noen ganger når det trengs ellers. Og da er Ravn somregel hos pappaen sin hvis han ikke er i nordsjøen :)

Men kjenner det er en smule slitsomt å være student, alenemor, husmor, ooog jobbe da :P men men trenger vel bare litt tilvenning

Så koselig[:D] Blir nok gang der etterhvert tenker jeg[8D][:D]

Her går jeg enda hjemme med begge ungene...en unge som tar etter storesøster i alt..og en storesøster i trass[8D][:D]hehe,koser meg..må jo bare le av den lille sinnataggen jeg har fått i hus plutselig[:D]
Vi går turer hver dag..alene eller med andre venninner med ungene sine.
Jeg begynner på jobb igjen i slutten av mnd. og da skal begge ungene være hos mormor,til vi får bhg plass [:)]
Må si jeg gruer meg syyyyykt til å begynne i jobb igjen..kommer til å være helt utkjørt!

Flink du er som har 3 små hjemme!
(jeg vet hvor travelt det er med 3 små på lik alder, er tante til trillinger[;)])

Her er pappaen i nordsjøen, så er da alenemamma i 2 uker om gangen, (denne gangen ble det 3[&:])
2 barn, som går 60 % i barnehage, jeg går på jobb og på skole (2 kvelder i uka)
Hus og hjem, mat og stell!!! ja dagene er travle, men det går seg jo til[:D]

det var koselig å være sammen med deg og snuppene i dag. Em koste seg masse hun og, selv om hun er ganske mammadalt om dagene. Synd jeg ikke ser henne så mye om dagene, da jeg bare har sene midtvakter og kveldsvakter. Savner mamman sin vettu.

Men vi vil gjerne være sammen med dere neste uke også. Jeg har jo fri hver torsdag?

Merethe

Å, det hørtes koselig ut, kunne også tenkt meg å bli dagmamma.....
Så all ære til deg som også gjennomfører det [;)]

Jeg har enda permisjon, så er bare sosial, å går på kafe og koser meg....
Men ettersom legene sier, kommer jeg ikke i jobb igjen i det hele, før neste kommer, så da blir det vell MASSE kafe og avslapning på meg fremover [;)]
Snuppa har begynt litt i bhg, å det er veldig tomt di dagene hun er der. Så henter henne tidlig [:D]

Høres ut som dere har noen travle dager damer [:D] Men mennesker er jo veldig tilpassningsdyktige så det klarer dere med glans [:D] Og gulletmitt09 du må bare nyte tiden så godt det kan gjøres [:)] 

Merethe bare kom tilbake neste torsdag vi er hjemme eller i parken. Det var kjempekoselig med besøk igår [:D] Litt av en tuppegjeng [:D] 

Jeg får vel fikse litt før første jenta kommer [:)] Ha en fin fin dag!!

Back
Topp