Ikke i bruk
Forumet er livet
Liker du å være gravid? Eller syntes du det er noe herk??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Både og!
Jeg elsker at magen vokser og at det blir synlig. Elsker også følelsen at og kjenne spark!
Jeg er ikke så happy hvis jeg feks sier ‘Jeg er så trøtt i dag’, og får slengt i retur ‘Du er trøtt nå??? Bare vent til du har født!!!’
Selvom man er gravid, så kan man være trøtt når man har hatt en dårlig natt. Så fort jeg sier jeg er litt sliten eller sånne ting, så får jeg slike kommentarer
Hater sånne "bedrevitere". Jeg er mye mer trøtt og sliten som gravid enn som nybakt mor, så det er enda en ting som er forskjellig fra person til person Det er slett ikke sikkert du blir mer trøtt når ungen er født. Og uansett skal man få lov å si hvordan man har det, uten å bli møtt med krasshet synes jeg.Både og!
Jeg elsker at magen vokser og at det blir synlig. Elsker også følelsen at og kjenne spark!
Jeg er ikke så happy hvis jeg feks sier ‘Jeg er så trøtt i dag’, og får slengt i retur ‘Du er trøtt nå??? Bare vent til du har født!!!’
Selvom man er gravid, så kan man være trøtt når man har hatt en dårlig natt. Så fort jeg sier jeg er litt sliten eller sånne ting, så får jeg slike kommentarer