Trives du som gravid?

Etter første graviditet elsket jeg tanken på å gå gravid igjen. Jobbet frem til permisjon. Trente og var i kjempe form. Så kom graviditet nr 2.. syk kvalme, bekkenløsning fra H... og pluss jeg var syk nesten hele tredje trimester. Hostet som en gal mellom riene:P så nei er ikke veldig glad i å gå gravid:P

Føler meg ikke gravid , så jeg er ikke helt sikker enda :D

Til tross for et veldig greit svangerskap med få plager, kan jeg ikke si at jeg trivdes som gravid, nei. Var møkklei i uke 25, haha! :p Hadde sterke luftsmerter i starten, masse kynnere fra veldig tidlig i svangerskapet og en del halsbrann, men utenom det slapp jeg billig unna. Var også like slank som vanlig, og hadde veldig fin babymage som alle beundret. Vet egentlig ikke hvorfor jeg syntes det var så kjipt, det bare var det. ;)

Men denne gangen skal jeg nyte det mer! Skal unna meg mange fine klær også, for følte meg som en dass døgnet rundt sist. :p Har flere plager denne gangen, da. Og kynnere opplevde jeg for første gang i går (6+0), så det blir nok ikke bedre denne gangen dessverre. Dette blir spennende! :wtf: Men det blir kanskje mitt siste svangerskap, og da skal jeg nyte det jeg kan. Gleder meg til å kjenne bevegelsene og sparkene til lille! :Heartred

Jeg elsker og gå gravid :) har aldri følt meg så bra noen gang som da :p å det som er komisk er vel at alle blodprøver og blodtrykk har aldri vært så bra som når jeg er gravid :)

Jeg har det helt greit som gravid. Blir bare tung og lei på slutten. Tar graviditeten bedre enn fødselen ;)

Ikke nå nei. Var fint sist, men da hadde jeg ingen plager. Nå er det bare dritt egentlig, har vært så mye kvalm

Liker ikke å gå gravid, men elsker å føde. Altså den følelsen man har under en fødsel.

Jeg digget det sist svangerskap, selv om jeg gikk opp 20 kg :p

Last edited:
Dette er mitt første svangerskap, og så langt må jeg si at jeg ikke er en stor fan :p men det er fordi jeg er så dårlig og har fått senge-/ og sofaarrest av legen enn så lenge :p håper det tar seg opp snart :)

Forrige svangerskap og fødsel gikk som en drøm. Hittil i dette svangerskapet har jeg enda ikke skjønt at jeg er gravid, men gleder meg til det går opp for meg, og håper jeg slipper plager denne gangen også.
Jeg ble også kalt fødemaskin, så jeg gleder meg til ny fødsel ;-) :-D

Har vel aldri følt meg noe flott eller noe som gravid. Jeg har slitt med både bekkenløsning og andre gravid plager. Det er uansett verdt det, når premien kommer. Og det er jo koselig å bruke tiden før på å planlegge og glede seg.

Back
Topp