Trives du der du bor?

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Eller ønsker du deg et annet sted?

Jeg trives godt her, med tanke på familie, venner osv., men litt lyst til å flytte også.
Hva med dere?

Jeg trives kjempegodt, og vil ikke flytte herfra [:)] Muligens bygge et NYTT hus på tomten, og selge det jeg bor i nå... men vil ikke flytte fra stedet!

jeg trives veldig godt, vil bli boende her i området, men kunne tenkt meg litt mer plass og en liten hageflekk=)

Nå trives jeg her [:)]
Vokste nemlig opp i denne bygda, ingenting var bedre enn å reise herifra for noen år siden..Og jeg skulle aldri tilbake!
Men her sitter jeg da..Har kjøpt leilighet like ved mamma, sambo reiste fra alt og begynte å jobbe her..og vår datter er født her.

Veldig fornøyd med hvordan alt har blitt

Nope....drømmen er å kjøpe et fint hus med hage litt utenfor byen...men det blir vel laaaaaaaaaaaaaaaaangt frem i tid, når jeg en vakker dag får meg fast jobb..Er bare i vikariat nå - fra måned til måned......

Joda trivest godt her vi bor,men skal flytte til Canada.....følge drømmen vår[:)]
har min familie 10min. unna her vi bor nå veldig deilig,men vi har lite avlastning uansett,så merker nok liten forskjell der(min søster bor hoss mamma og de med 2 barn,så mamma og de er jo konstant okupert).

Trives veldig godt [:D]

Trives egentlig godt, men vi skal flytte om noen år tenker jeg..

Trives greit nok, men ville heller bodd i hjembygda mi.

Stortrives her vi bor.. Vi bor sentralt, men likevel skjermet. Vi har bare 2 nabo hus og har verdens beste naboer og ei nabojente som ofte spør om å få passe lillegutt[:D] å så bor vi 20 minutter fra både mine foreldre og svigers, så det er ikke langt til dem.. helt perfekt!!!

Trives helt greit, men savner Stavanger og familien min der.

kunne tenkt meg flere venner, trives ikke så veeeeldig godt nei.

ORIGINAL: svimsen

trives kjempegodt

ORIGINAL: svimsen

trives kjempegodt

Trives godt her jeg bor, men har en annen bydel som hadde passet bedre ang avstand til jobb, både meg og min mann. Kanskje en gang i fremtiden, men det blir nok ikke de første årene[:)]

her vi bor trives hele familien kjempegodt!! ungene har mormor og morfar to hus bortenfor, 1 mål stor tomt de kan boltre seg på, kan bare slippe dem rett ut døra(de to eldste) uten å bekymre seg for noen ting! har kjempekoselige naboer som ungene liker veldig godt! eneste jeg savner er litt flere butikker, men har ikke lang vei til nærmeste by! alt er perfekt her!! [:)][:)][:)]

ORIGINAL: mamsemor

Eller ønsker du deg et annet sted?

Jeg trives godt her, med tanke på familie, venner osv., men litt lyst til å flytte også.
Hva med dere?

signerer...

Ja trives super bra, kommer til å bli boende her for alltid.

Back
Topp