Trives dere med å eldes?

Løsa skrev:
Jamen jeg har jo Firefox.
Er det innstillinger om å gjøre eller?

Ser du ikke bildene mine nå heller?

Kanskje du skal vurdere å bytte til Chrome? Det er litt mer brukervennlig..

Sannheten skrev:

FancyPants skrev:

Sannheten skrev:

Løsa skrev:
Irriterer meg at jeg ikke ser bildet altså!!!!!!
I går så jeg det på IE, men i dag ser jeg ikke bilder der heller...
Må vel laste ned enda en nettleser nå da...

Jeg har Chrome og har sett både deg, LaBambie, Fancypants og et par andre de siste dagene. Reine julaften det her!

Ja, det skjønner jeg godt, så flotte vi alle er:)

Jeg har Chrome, og ser ikke alle bildene, så ender med at jeg åpner Firefox for å få med meg trynene:p

Herregud så stressa jeg hadde blitt 

Hehe, jeg er student med 2,5 mnd ferie og barn som gjør at jeg ikke kan være med på alle de morsomme "schools out, summer's in"-sammenkomstene, så jeg har ikke så mye annet å drive med. Føler meg rent produktiv:p

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Dine så jeg første gangen, koslig at du la de ut to ganger:) :P
Det er Labambie sine jeg ikke ser.

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Hungrer etter "du ser ikke en dag eldre ut enn 20"-komplimenter vettu :p
Jeg så Labambie sine med Chrome..

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Jeg ser de ikke lenger heller, så kanskje hun har tatt de vekk :)

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Haha, når sant skal sies så ser du faktisk yngre ut på det siste bilde enn på det første, jeg bare venter på at du skal si "ooops jeg byttet visst om". 
Luring 

nussnøff skrev:

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Jeg ser de ikke lenger heller, så kanskje hun har tatt de vekk :)

Haha, da er det ikke så rart :P

Sannheten skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Haha, når sant skal sies så ser du faktisk yngre ut på det siste bilde enn på det første, jeg bare venter på at du skal si "ooops jeg byttet visst om". 
Luring 

Haha, jeg får stadig høre den, men fettet jeg hadde i fjeset han på mystisk vi detti ned på hoftene:p  Også er jeg steinbukk, og vi blir visst flottere med åra:p

Sånn for the record så er jeg vel 6-7 år eldre på det siste bildet ifht det første;) 

FancyPants skrev:

Sannheten skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

FancyPants skrev:

Løsa skrev:

Luring 

Haha, jeg får stadig høre den, men fettet jeg hadde i fjeset han på mystisk vi detti ned på hoftene:p  Også er jeg steinbukk, og vi blir visst flottere med åra:p

Sånn for the record så er jeg vel 6-7 år eldre på det siste bildet ifht det første;) 

Steinbukk du også? Kanskje den teorien der har noe med våre yngre menn å gjøre 
Og ja Løsa, bildene var ute maks 3 min og LaBambie tar det tydeligvis med knusende ro det at hun er så ettertraktet :)

Nei!!! Tykk, dårlig hud, rynkete - pjuuuuuk!!!!
Får litt fnatt av å tenke på det faktisk

Jeg er jo bare 25 da så sånnsett så har jeg bare trives med å bli mere voksen, men tanken på at om et år har jeg skolebarn. og overhodet ikke er der jeg ønsker i livet så trives jeg ikke med å bli eldre nei.

Var en av de første som fikk barn og her sitter jeg ennå singel og med bare et barn. Mens de andre er gift/forlovet/samboer og har fått nr 2, og det er den biten jeg sliter med at jeg fortsatt sitter fast der jeg var som 20 åring..

Knerthen skrev:
Jeg er jo bare 25 da så sånnsett så har jeg bare trives med å bli mere voksen, men tanken på at om et år har jeg skolebarn. og overhodet ikke er der jeg ønsker i livet så trives jeg ikke med å bli eldre nei.

Var en av de første som fikk barn og her sitter jeg ennå singel og med bare et barn. Mens de andre er gift/forlovet/samboer og har fått nr 2, og det er den biten jeg sliter med at jeg fortsatt sitter fast der jeg var som 20 åring..

Da jeg var 25 var jeg i en langt verre situasjon enn deg, mens nå har jeg fått meg utdanning, 2 barn og har det bedre enn noen gang. (Mangler en mann da.)
Lykken kan fort snu :)

Nei, tvert imot. Jeg er 24 og synes det er jævlig å gå fra "begynnelsen av 20-årene" til "midten av 20-årene". Trodde ikke jeg skulle bry meg, og alldeles ikke allerede nå (logisk sett skjønner jeg jo at jeg fortsatt er ung), men jeg tenker MYE på hvor "gammel" jeg er blitt.

NEI!

Hater å bli eldre, kroppen kjennes ut som den skal svikte hvert øyeblikk og rynkene kommer vel snart..er 27 år

Jeg gruer meg VELDIG til å passere 30 og det har jeg grua meg til siden jeg ble 20..

Føler meg egentlig mye mer selvsikker og flott i dag, enn hva jeg gjorde da jeg var 20 år. (er straks 29 selv) Har jo lagt på meg en god del fra jeg 20, men jeg var veeeeldig tynn også.. Er fornøyd med formene mine og ansiktstrekkene mine, selv om man ser at jeg ikke er 18 lengere! ;) Mye av dette går kanskje på selvtilitt og selvfølelse. Jeg har mange erfaringer i sekken som gjør at jeg er rimelig sikker på meg selv. Både som kollega, venninne, mor og menneske. :)

Nå er jeg 25 og ser bedre ut nå enn da jeg var 20 - etter min mening :p
Men kan godt stoppe her en plass, hehe..
Er ikke redd for å bikke 30+, men jeg syns årene går noe for fort ja....!

Både og. Jeg får fremdeles spørsmål om legitimasjon om jeg handler på polet, i en alder av 35, så på det området plages jeg ikke. Men jeg får litt panikk hver gang jeg tenker på at jeg godt kan være halvferdig med livet allerede.

Ja, det trives jeg med.

Det er jo helt latterlig å bekymre seg for alderen når man ikke engang har runda tredve. Alle i denne tråden har forhåpentligvis mer enn halve livet sitt å se frem til, og mange muligheter, erfaringer og opplevelser. Det er noe man bør glede seg over, i stedet for å sutre fordi man ikke ser ut som en attenåring lengre.

Jeg for min del synes det er helt greit å ikke være en klossete ungjente, synes det kler meg mye bedre å være klossete som voksen. 

Back
Topp