Qualitas Forumet er livet VIP 3 Feb 2011 #1 Stod at triumgrunnlaget mitt var 87 kr på den ene kviteringen min fra Spar.. hva betyr det? er det noe prosent av det jeg får senere da?[8D]
Stod at triumgrunnlaget mitt var 87 kr på den ene kviteringen min fra Spar.. hva betyr det? er det noe prosent av det jeg får senere da?[8D]
P Pijah Forumet er livet 3 Feb 2011 #2 Ikke trIumf vel... TRUMF! Det er bonuskortet til Meny/Kiwi og en del andre Norgesgruppen-butikker.. [;)]
Ikke trIumf vel... TRUMF! Det er bonuskortet til Meny/Kiwi og en del andre Norgesgruppen-butikker.. [;)]
B *Becca* Guest 3 Feb 2011 #3 Du får normalt sett 1 prosent av grunnlaget overført til trumf-kontoen din. Om det er supertorsdag får du tre prosent[:)]
Du får normalt sett 1 prosent av grunnlaget overført til trumf-kontoen din. Om det er supertorsdag får du tre prosent[:)]
Qualitas Forumet er livet VIP 3 Feb 2011 #4 ORIGINAL: *Becca* Du får normalt sett 1 prosent av grunnlaget overført til trumf-kontoen din. Om det er supertorsdag får du tre prosent[:)] ah , ok takk[:D]
ORIGINAL: *Becca* Du får normalt sett 1 prosent av grunnlaget overført til trumf-kontoen din. Om det er supertorsdag får du tre prosent[:)] ah , ok takk[:D]