Triste kommentarer

Jeg føler meg sånn sett ganske heldig for fedrene til de andre barna mine stiller opp og vi prater sammen ganske greit både med fedre og stemødre så alle har et godt forhold så jeg har ingenting og klage på :) fikk høre idag av venninna mi at nyheten hadde spredd seg enda lengre nå. Så folk får bare prate. Skuffet enda men dro på shopping idag og kikket på babyklær så humøret steg ganske bra :)
 
Huff. Føler så med deg jeg venter selv barn nr 4, og selv om det "bare" er med to forskjellige fedre så har ikke vi heller fått mange gratulasjoner gitt...
Har heller vært kommentarer som" oi, vet dere virkelig hva dere begir dere ut på"? , " hvis ikke dette blir siste barnet så vet ikke jeg"... Hadde prøvd å forberede meg på slike komentarer, men sårer alikevel...

En har tatt et valg om å få dette 4. Barnet, som etter min mening er et like stort mirakel som de 3.andre:D og vet du hva? Oppturer og nedturer blir det, men guri så mye glede.

Dumt at mennesker føler at de må si alle negative tanker de har høyt, istedet for å backe en opp å bidra til å gjøre gleden stor.

Fra meg til deg: gratulerer så utrolig mye med det 4. Nydelige miraklet!
Er helt sikker på at du som mange andre med fler barn med forskjellige fedre vil gi dette barnet kjærligheten det fortjener og "vise" alle de dømmende hvor flott du/dere klarer det.
God klem;)
 
Åneeei... :( sånt skal ikke skje. Har ikke ord for hvor vondt jeg fikk på dine vegne nå :Heartbigred Sender over en god klem!
 
Gratulere med fjerdemann på vei du også :D ikke hyggelig med sånne kommentarer nei. Skjønner ikke hva folk tenker med. Ja dette var vårt valg og ingen andre sitt så skjønner ikke hvorfor folk må bry seg.
 
Oi, beklager, jeg glemte å si GRATULERER SÅÅÅ MYE med nurket! :)
 
Først: Gratulerer!! :)
Det er lavt å synke av familien din, og du har fullt lov til å være skuffa. Hadde nok tatt det opp, om du så gråter eller kjefter så bør din mor tåle det altså.
Bygdadyret tar ingen hensyn, det har med seg utrolig mye dritt og det blir liggende igjen hos folk som ikke feier for egen dør.
Vær trygg på at DU kan stå for dine valg, vær trygg på at du er en god mamma som alltid setter dine barn først. Det er lett å si at man ikke skal bry seg om Bygdadyret, men når man klarer å gi faen i alle som vil en "vondt" så blir livet så mye bedre!! Heier på deg!

Hilsen ei som kjenner Bygdadyret godt.
 
Takk det samme :D Omtrent alle vet det, får stadig høre at flere vet det enda vi ikke har sagt noe. Men nå får jeg ikke stoppa det læll :)
 
Syns det er fryktelig hvor ondskapsfulle og fordomsfulle folk kan være???
SKREMMENDE!!!

Dette er noe DU bestemmer og gjør akkurat som du vil med, så kan de andre perfekte "Vennene" dine og bekjente gjøre som de vil, så lenge det gjør dem lykkelige...
Huff, kjenner jeg blir irritert på folk som gjør slikt!

Sender deg en god klem jeg! :)
Og gratulerer så mye med graviditeten :)
 
Tusen takk :) Vet bare at uansett hvor mange fedre det er på barna mine så elsker jeg alle like høyt uansett :) og for og være ærlig så har jeg vært heldig med fedrene på barna mine,vi er alle enige og snakker sammen og hjelper til :) Andre må bare være perfekte for min del,for det er ikke jeg ;)
 
jeg forstår ikke hvorfor folk legger seg opp i andres buisniss i utgangspunktet. HVOR vanlig i dag er det ikke at man har flere fedre liksom? Åh, jeg blir så FRUST!

jeg venter barn nr2 med min mann, men har ett barn fra før med en annen. Barnefar til førstefødte ble KJEMPE glad på mine vegne! (vi samarbeider heldigvis godt!)

Kusina mi har 3 barn med 3 menn. Bestevenninna mi har 2 barn med 2 forskjellige menn, og ønsker seg nr 3 med mann nr 3. Begge de to har vært i lange, gode stabile forhold med alle sine barnefedre.

Dette er mer og mer vanlig praksis i samfunnet! Jeg kan ikke fatte og begripe at folk skal være negative! Og FY! at de sladra til deres barn før dere fikk gjort det! Jeg hadde sett RØDT!

Lykke til med spire nr 4 <3 Det er dere vel undt <3
 
Ja det er veldig vanlig nå til dags og ha flere fedre på barna. Har ikke villet vært barna foruten og heller ikke de to forholdene jeg har bak meg. Kjenner flere som har flere fedre på barna sine :) ja må tro jeg er skuffa for at vi ikke fikk dele det barna selv. Måtte sende en hastemelding til svigerfar og søstra til samboeren for at de skulle få vite det av oss og ikke noen andre.
 
Back
Topp