Hybelharen
Elsker forumet
Våknet av at jeg drømte om min døde bestefar. Drømte at han kom på besøk. Det var en veldig rar stemning. Han virket utrolig trist. Av en eller annen grunn hadde vi overtatt huset, der han og bestemor pleide å bo. Alt var forandret. Det eneste han fant som var igjen, var et gammelt ullteppe. Han spurte fint om å få kjøpe det. Jeg sa han selvsagt skulle få det. Så klarte jeg ikke å holde meg mer. Kastet meg rundt halsen hans og bare gråt og hulket. Han gråt og hold rundt meg. Våknet helt våt av tårer. Er fortsatt veldig trist.
Det er over 10 år siden han og bestemor døde. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men var bare så utrolig trist. Kansje det er det at de aldri vil bli oldeforeldre som plutselig dukker opp. Det er lenge siden jeg har grått så mye. Drømte også om min døde katt. Det var ikke trist, men et gledelig gjensyn.
Det er over 10 år siden han og bestemor døde. Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men var bare så utrolig trist. Kansje det er det at de aldri vil bli oldeforeldre som plutselig dukker opp. Det er lenge siden jeg har grått så mye. Drømte også om min døde katt. Det var ikke trist, men et gledelig gjensyn.