TRISTBILDE-tråd

Kal-El

Forumet er livet
Nei, nå må vi tenke nytt her, ut av boksen. Er så lei av alle MOROBILDE-trådene, så nå er det på tide med en TRISTBILDE-tråd i stedet. Til dere som forventet en MOROBILDE-tråd, vel - trist for dere.

"Nei, Nei! Ikke melk! Jeg har laktoseallergi aaaaaaahhh uuuhhuuuu buuuhuuu!!"

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg grått dagen lang:

Snakk om å overdrive gråtingen: "Buuuhuuu jeg gråter så jeg smelter!"

"UUUÆÆÆ! UUUH BUUUHUHUHUHU!! Jeg er så lei meg! Jeg har har milioner av dollar, er verdenskjent, har fine pupper og ser bra ut uuuh så fææælt stakkars meeeeeg uuuhuhuh!" [:(]

"UUUUUHUUU jeg føler meg så LOST uuuuhhhuuu, mannen min kan ikke engelsk BUUÆÆÆÆÆ UÆÆÆÆ!", Åååå Gud! get over it!

Ok, hun her har kanskje en god grunn til å gråte, og det er ikke hatten...:

..Her er grunnen:

"UUUUHUUU jeg gråter og gråter, men tårene kommer fra tinningen og pannen min, hvorfor??? UUUÆÆÆÆÆ!!!" (Fordi du er en mislykket tegning kanskje?...)

Åh Gud! Skrikerunge! Hold Kjeft! KJEEEEEEEEFT SAHH JEHHG!!!!!

hahaha du har store problemer [:D]

For en humor![X(][8D][:D]

ORIGINAL: Tøsa

"Buuuhhuuuu*ATSJOoouubuuuhuuu* BUUUHUUUUU*ATSJO!!!!* BUUUUHUUUU..."

"Hva???!, ingen fortalte meg at jeg var ########### Rasistisk humor sensurert vekk fysj a mei! ######### Buuuuu huuuuu! UÆÆÆÆÆÆ!!!"

"Mascaraen min renner buuuuhuuuu! Jeg gråter paradoksalt fordi jeg er lei meg fordi mascaraen min renner fordi jeg gråter BUUUHUUUUUU uuuuhhuuu!"

[:'(][:(]

"uhuhuhuuhuhuh ,she came in the wrong window"

Feil hårfarge

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Kal-El

men helt seriøst... han nr 2 fra høyre... hva er det?

minner meg om disse "plantene" man kjøpte før... jorda så ut som den var pakka inn i tynnstrømpebukse, så hadde den ansikt, og det vokste "hår" på de, altså gress...

Mener du han i midten?:

Gidder ikke si noe jeg,for da ender det opp med at du blir målløs allikevel[8D][8D][8D]

ORIGINAL: MilliVanilli

Gidder ikke si noe jeg,for da ender det opp med at du blir målløs allikevel[8D][8D][8D]

ORIGINAL: Kal-El

ORIGINAL: MilliVanilli

Oi,Sorry, var virkelig ikke meningen gjøre deg trist i din tristetråd!
Men kan gi deg en god "klem"

ORIGINAL: Kattekvinnen
UÆÆÆÆ! Jeg er en skrikete bortskjemt drittunge med skarp skjærende stemme!! Det kunne ikke vært værre! UUUUÆÆÆÆÆÆÆ BUUUUUUÆÆÆÆÆ!"

"Jeg er faktisk George Bush! UUUUHHUUU Ingenting er værre enn å være George Bush! UÆÆÆÆÆ UUUHUHUHUUU!"

"Jeg er faktisk Britney Spears, det er faktisk til og med værre enn å være George Bush UUUUUHHHUUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆ! PS: Se på dobbelthaken min UUUUUUUBBBUUUHUHUHUU!!"

hahaha, dum tråd [8D]

"I can't get it up! [:(][:(][:(][:(][:(]"

ORIGINAL: EdonaLarsen

Hahahahahahahahahahahahahahahaha.. DEN var faktisk dritbra

hahaha, søkte på superman crying så kom den [:D][:D][:D]
dedisert til Kal El [:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

ORIGINAL: EdonaLarsen

Hahahahahahahahahahahahahahahaha.. DEN var faktisk dritbra

BU HU HU! dødsbra!