Kal-El
Forumet er livet
Nei, nå må vi tenke nytt her, ut av boksen. Er så lei av alle MOROBILDE-trådene, så nå er det på tide med en TRISTBILDE-tråd i stedet. Til dere som forventet en MOROBILDE-tråd, vel - trist for dere.
"Nei, Nei! Ikke melk! Jeg har laktoseallergi aaaaaaahhh uuuhhuuuu buuuhuuu!!"

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg grått dagen lang:

Snakk om å overdrive gråtingen: "Buuuhuuu jeg gråter så jeg smelter!"

"UUUÆÆÆ! UUUH BUUUHUHUHUHU!! Jeg er så lei meg! Jeg har har milioner av dollar, er verdenskjent, har fine pupper og ser bra ut uuuh så fææælt stakkars meeeeeg uuuhuhuh!" [:(]

"UUUUUHUUU jeg føler meg så LOST uuuuhhhuuu, mannen min kan ikke engelsk BUUÆÆÆÆÆ UÆÆÆÆ!", Åååå Gud! get over it!

Ok, hun her har kanskje en god grunn til å gråte, og det er ikke hatten...:

..Her er grunnen:

"UUUUHUUU jeg gråter og gråter, men tårene kommer fra tinningen og pannen min, hvorfor??? UUUÆÆÆÆÆ!!!" (Fordi du er en mislykket tegning kanskje?...)

Åh Gud! Skrikerunge! Hold Kjeft! KJEEEEEEEEFT SAHH JEHHG!!!!!

"Nei, Nei! Ikke melk! Jeg har laktoseallergi aaaaaaahhh uuuhhuuuu buuuhuuu!!"

Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg grått dagen lang:

Snakk om å overdrive gråtingen: "Buuuhuuu jeg gråter så jeg smelter!"

"UUUÆÆÆ! UUUH BUUUHUHUHUHU!! Jeg er så lei meg! Jeg har har milioner av dollar, er verdenskjent, har fine pupper og ser bra ut uuuh så fææælt stakkars meeeeeg uuuhuhuh!" [:(]

"UUUUUHUUU jeg føler meg så LOST uuuuhhhuuu, mannen min kan ikke engelsk BUUÆÆÆÆÆ UÆÆÆÆ!", Åååå Gud! get over it!

Ok, hun her har kanskje en god grunn til å gråte, og det er ikke hatten...:

..Her er grunnen:

"UUUUHUUU jeg gråter og gråter, men tårene kommer fra tinningen og pannen min, hvorfor??? UUUÆÆÆÆÆ!!!" (Fordi du er en mislykket tegning kanskje?...)

Åh Gud! Skrikerunge! Hold Kjeft! KJEEEEEEEEFT SAHH JEHHG!!!!!

"I can't get it up! [:(][:(][:(][:(][:(]"
Cheer up, Superman! [:)]