Trista har vært på UL

x1xTrista

Elsker forumet
Fikk en uventet og hasteUL på fredag, det ligger tråd under Svangerskapet. Orker ikke skrive grunn og slikt her også - dere som er interesserte kan jo lese der.

Men det jeg tenkte jeg skulle fortelle her er at de fant bare et foster og første anslag på termin ifølge UL er den samme som menstermin. Dermed er min uro for at det skulle være to barn der blitt borte [:)]

Det var utrolig moro og se babyen for første gang, og bildet henger på hedersplassen midt på kjøleskapet [:D]

Godt å høre at alt er bra med babisen din da![:D]

Leste innlegget under svangerskapet. Håper det går bedrfe med deg og at blødingen har stoppet.. Du har jo sett nurket ditt, så det går sikkert bra dette her! Krysser fingre for deg at blødningen skal stoppe...

signerer!

ORIGINAL: Monicus

Leste innlegget under svangerskapet. Håper det går bedrfe med deg og at blødingen har stoppet.. Du har jo sett nurket ditt, så det går sikkert bra dette her! Krysser fingre for deg at blødningen skal stoppe...

Så moro at alt sto bra til da [:D]
Er så gøy å være på UL...

Nei, de har ikke gitt seg helt i hvertfall. Prøver å kommer gjennom til sykehuset nå. Men jeg trøster meg litt med at det er fortsatt ikke friskt blod som kommer..

Takk for at dere bryr dere [:)]

Håper alt går bra og at blødningene stopper, slik at du kan slippe å gå rund å engste deg.
Dette går nok bra!!!
Tenker på deg vettu, husk å fortell hvordan det går da!!!

LYKKE TIL!!!!!

You must log in or register to reply here.
Back
Topp