trist :(

kariannemor

Elsker forumet
Syns det er så trist med alle som mister her nå[:(], håper virkelig det gir seg snart og at resten blir her til rundt termin!

Sender en stor trøsteklem til alle som har mista nå, håper dere får en ny spire som sitter bedre snart[:)]

ORIGINAL: kariannemor

Syns det er så trist med alle som mister her nå[:(], håper virkelig det gir seg snart og at resten blir her til rundt termin!

Sender en stor trøsteklem til alle som har mista nå, håper dere får en ny spire som sitter bedre snart[:)]

signere denne jeg!

ORIGINAL: *dreamer*

Ja det er kjempetrist[:(][:(][:(]
Mange trøsteklemmer til alle sammen!

ja det er kjempetrist[:(] håper vi som er igjen blir værende nå. Vi har ingen flere å miste[&o]

ORIGINAL: SistemannIMagen

ja det er kjempetrist[:(] håper vi som er igjen blir værende nå. Vi har ingen flere å miste[&o]

ORIGINAL: kariannemor

Signerer denne jeg, syns det er kjempetrist å lese om alle som mister [:(] Stor klem og lykke til videre

HUff ja, gruer meg nesten til å se noen ganger jeg, for det er jo alltid noen som har mistet... sukk...

Back
Topp