trist...

malf

Betatt av forumet
må bare fortelle dere om hva som skjedde i går på jobben...noen av dere har sikkert hørt om det på radio eller lest det i aviser, men vi hadde værtfall en veldig stygg arbeidsulykke, der en kolega skulle hente en løs del i ei stor kværn (jobber i fiskeindustrien, så denne kværna tar unna alt av avskjær o.l). kværna starta på automatikk, og mannen ble sittende fast. dette resulterte i at ene foten ble amputert ca midt på leggen, og hele fotbladet på andre foten[:(]. var heldigvis ikke på jobb akkurat da det skjedde, men skrekken sitter godt i meg. gruer meg til å gå på jobb i morgen...er så trist på vegne av han som mista begge beina[:(][:(][:(][:(][:(]
tenker hele tiden på at det kunne vært både meg og sambo det skjedde med.....

Utrolig trist og fælt når slikt skjer... Men bra han slapp unna med livet i behold. I fjor sommer mistet jeg "onkelen" min (bestekompisen og fetteren til min far, men har vært mer onkel for oss søsknene enn de andre onklene tilsammen, og vi delte hytta på fjellet). Det var en lignende ulykke, han ble sittende fast med armen i en maskin som dro ham sakte inn, og det var ingen i nærheten som hørte ham. Helt jævlig... Skulle ønske han hadde måttet amputere istedet [:(]

uff, så grusomt! stakkars mann..

syns selv det er drit skummelt med slike maskiner altså..

er heller ikke noe fan av ting jeg ikke har kontroll på...kommer nok til å være VELDIG forsiktig med hva jeg foretar meg på jobben i tiden fremover...*frysninger på hele kroppen*

maskiner er skumle greier....har masevis v erfaringer fra landbruket sels...har heldigvis alle lemmer i behold elv, men har en kompis som måtte amputere ene benet under kneet etter en stygg ulykke...det er to år siden nå, han har protese og det vises nesten ikke....ønsk kameraten din lykke til!!!!!!!! trenger støtte framover

er seriøst ille med tanke på personligheten hans. veldig vital mann som elsker jakt og friluftsliv og har 3 jakthunder[&o]

Uff så grusomt[:(] har selv jobbet i fiskeindustrien og det har vert noen uhell der, heldigvis aldri noe veldig alvorlig men jammen nære på. Uff men han har heldigvis livet i behold så får vi håpe han kommer seg og får hjelp til å komme seg på beina igjen, for det er jo heldigvis ikke umulig[:)]

Back
Topp