trist

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
ja, jeg kommer meg videre, flytter på mandag.. men i dag er dette veldig tungt[:(] har funnet ut så mye.. føles som jeg er bare.. bare drit..

Uff..Har du funnet ut mere?
Føler med deg,og sender over varme tanker i denne tunge tiden.

Klem

ORIGINAL: ActionPaction

huff da...

hva er det som har skjedd?

*klemmepå*

skal flytte fra BF pga masse han har gjort. vet jeg må videre pga det han har gjort.. men i dag er jeg trist

ORIGINAL: Madde34

Uff..Har du funnet ut mere?
Føler med deg,og sender over varme tanker i denne tunge tiden.

Klem

ja, det har jeg..
tusen takk.. bare måtte få det ut.

ORIGINAL: BlueDolphine

off stakkars dej....
har han vært utro?
men du har det bedre uten han sjøl om det er tongt

Uff, jeg har tenkt mye på deg de siste dagene. Du virker sterk som karer å komme deg videre, jeg har så utrolig vondt av deg og det du må gå igjennom. Jeg vet ikke hva som skjedde, så det er vanskelig å si de riktige tingene, men jeg ønsker deg alt godt og håper og tror du kommer sterkere ut av dette.

*klem*

tusen takk, allesammen!!<3

vil fortsatt ikke legge ut her om hva som har skjedd.. er så lett for at det blir diskusjoner og styr av det.. og kjenner en del innpå her..

dere er så søte med meg alle sammen!!! det går bra med meg, prøver å vere sterk. men vart bare trist etter jeg hadde snakket med BF på tlf før i dag, for første gang siden det ble slutt. snakket om samvær o.l...

takk til dere alle søte og omsorgsfulle damer!![:)]

ORIGINAL: Rebecca85

*trøsteklem*

Håper det løser seg og at det går bra med deg [:)]

Trøsteklem!

Trøsteklemmer sendes din vei snuppa

ORIGINAL: Rebecca85

*trøsteklem*

Håper det løser seg og at det går bra med deg [:)]

ORIGINAL: Mz Roma

Sender deg stor trøste klem og styrkeklem.

ORIGINAL: Delirium

Uff, jeg har tenkt mye på deg de siste dagene. Du virker sterk som karer å komme deg videre, jeg har så utrolig vondt av deg og det du må gå igjennom. Jeg vet ikke hva som skjedde, så det er vanskelig å si de riktige tingene, men jeg ønsker deg alt godt og håper og tror du kommer sterkere ut av dette.

*klem*

Sign

Uff,er alltid så trist og leit å lese om folk som flytter fra hverandre,blir så lei meg på alles vegne jeg...
Vil bare sende deg en trøsteklem jeg,og si at bak skyene skinner alltid solen..selvom det sikkert er en liten trøst nå[:)]

Back
Topp