Trist...

MiaBella

Betatt av forumet
Er trist nå..

Vi er nå på pp3 og nå har trolig spotting/mensen kommet (to dager til ikm egentlig).

Jeg har 3 barn fra før men de alle er i tenårene.

Ønsker oss en siste før eggestokkene blir pensjonert.

Blir 37 år på slutten av året - vanskeligere å bli gravid da? De tre andre barna mine var ganske lette å få ved første forsøk.

Så ja, jeg er lei meg. Tok test idag morges forresten, og den var negativt.

Noen som har solskinn historier å dele med meg?
 
Har ikke solskinn historie, men er litt på samme sted, 35 år begge to, 3 barn 7-11-13
Prøver på nr 4 er på pp3 nå neste EL forhåpentlig 29/30 mai
De andre var lette å lage, men nå har jeg litt de samme tankene som du....blitt litt eldre :)
 
Har ikke så mye annet å komme med en at jeg ønsker deg alt godt, og håper det sitter snart! Også vil jeg gi deg en god lang klem :Heartred
 
Takker for svar :)

Var nettopp på do, ingenting på papiret.
Forrige dobesøk var det noen dråper lyserosa blod, derfor visste jeg at det måtte være spotting.

Men nå er den borte. Så er fortsatt et bittelite håp selv om testen sier negativt.
 
Tror man må ha litt tålmodighet! Jeg var 24 år v første barn, tok 9 PP, var 27 v andre, tok 7 pp, nå 34 år og er i pp6.

Utålmodig stadig vekk, sambo sier som sant er, det kan jo ta litt tid!

Holder en knapp på at det kommer til å gå:)
Lykke til!

Klemmer sendes din vei:)
 
Tror man bare må prøve å være litt tålmodig selv om det ikke er lett :Heartred
Denne gangen tok den over 1 år og jeg mistet en gang på veien før det satt, har blitt gravid fort tidligere (med ny mann nå da).
Og jeg er bare 25 :)
Det er ikke uvanlig at det tar litt tid! :Heartred
Det er mange som blir gravide uten problem selv om de nærmer seg 40 tallet :)
God klem og lykke til. Håper den sitter snart!
 
Hei. Takker for svar og støtte :)

Ikke noe mer spotting/blødning så langt men tok gravid test i morges - negativt. Ikm er imorra. Så det ser mørkt ut og får bare vente til TR kommer og prøver på ny pp4.

Mannen min blir vekke i noen mnd så derfor er det så surt at vi ikke klarte å klaffe før han reiser.

Så derfor blir pp4 den siste sjansen før det blir en liten pause.
 
Ingen solskinnshistorie herfra, men det er en skikkelig Berg og dalbane det å prøve å få barn, uansett om man har flere fra før eller ikke.. :facepalm:

Det eneste jeg kan si, er at det for mange tar litt tid, også om det har gått raskt tidligere kom så bare et år eller to før..) :happy: men det får jo egentlig flere her frem over her.. Og det kommer sikkert enda flere under her ;)
For eksempel brukte vi et år på vår første da jeg var 23, mens nummer to kom på første PP da jeg var 25:) nå har vi igjen prøvd i godt over et år, og ser ingen ende på det ennå... (27 år..)

Håper bare det lille frøet sitter nå for dere, eller veldig snart! Og lykke til videre i prøvingen, til tross for et trist sinn i dag :love7
 
Er trist nå..

Vi er nå på pp3 og nå har trolig spotting/mensen kommet (to dager til ikm egentlig).

Jeg har 3 barn fra før men de alle er i tenårene.

Ønsker oss en siste før eggestokkene blir pensjonert.

Blir 37 år på slutten av året - vanskeligere å bli gravid da? De tre andre barna mine var ganske lette å få ved første forsøk.

Så ja, jeg er lei meg. Tok test idag morges forresten, og den var negativt.

Noen som har solskinn historier å dele med meg?

Du er eldre må, så at det tar mer tid er 100% naturlig. 3 pp er heller ikke mye. Hold ut, så ordner det seg sikkert til slutt.

Her satt førstemann på 5. Pp for ti år siden, mens andremann tok det 18 mnd å bli varig gravid med. Var 23 med første og 33 nå med andre.
 
Tok 6 mnd med førstemann og andremann ble til med IVF. Ble ikke to tette der gitt. Men 3 pp er uansett ikke mye da. Er vel ikke før det har gått et år en kanskje bør vurderer utredning.
 
Takker for svar :)

Leste at kvinner under 35 bør gå til legen for utredning etter 1 år prøving. For kvinner over 35 er det 6 mnd.

Føler virkelig med dere som har holdt ut så lenge. Har noen vennerpar som har tatt IVF og var med dem under prosessen. Spennende men samtidig veldig emosjonelt, for det paret.

Vi gir ikke opp så lett. Bare vi som er litt utålmodig og samtid føler jeg at tiden løper rask nærmere førti årene. Hehe. Håper det klaffer innen den tid. Helst «igår» :)
 
Back
Topp