Inga80
Elsker forumet
Er litt trist nå og sliter med å få sove. Fikk i går den triste beskjeden om at min svigermor er død. Hun har slitt litt med hjertetrøbbel i flere år, men vi trodde virkelig ikke at det skulle skje nå :-( Enda verre er det at min mann ikke får reist dit nå pga all uro i området der. Nærmeste flyplass er stengt og grenseovergangene er veldig kaotiske. Er det en tid han virkelig burde vært der sammen med familien er det vel nå og da er det vanskelig å sitte her å vite at det ikke er mulig. Guttene tok det også skikkelig tungt så eldstemann fikk sove sammen med mormor og morfar mens 6 åringen sover sammen med oss. Min stakkars mann greide omsider å sovne og jeg har også duppet litt. Men det meste av natta har gått med til bare å gråte :-( Det er så trist å tenke på at hun ikke er der neste gang vi reiser dit. Og det er trist å tenke på at hun ikke får møte den lille som hun ikke en gang visste om....
Måtte bare skrive ned tankene mine i håp om at trykket i brystet skal lette litt...
Måtte bare skrive ned tankene mine i håp om at trykket i brystet skal lette litt...