trist:(

Vet hvordan det føles. stor klem til deg.

Uff nå renner tårene.... Utrolig trist å lese..... Men til trøst er det suuuuuuuper lett å bli gravid igjen rett etter på fordi det er veldig åpent der. Så sett i gang så snart dere orker så skal vi se du ikke henger så langt etter oss allikevel :) og du....... Skriv ett innlegg her når du er gravid igjen... Vi støtter deg hele veien :)

Huff utrolig trist :( masse masse god bedring i første omgang å så håper jeg spiren sitter veldig snart igjen :)

Så trist.... Sender trøsteklem og gode tanker <3

Uff så leit. :( Håper du blir gravid igjen fort (eller nå du føler deg klar for det) og at det blir en lykkelig slutt på neste svangerskap!

Huff så trist å høre. Lykke til videre. Vi fikk beskjed om å vente en vanlig syklus etter jeg hadde en ma før det bare var å kjøre på

Det var trist å høre! jeg "mister" min påmandag som kommer. Håper vi begge er heldige og at det sitter en spire fort igjen!

takk for mange fine ord. var til utskrapning i dag og har det egentlig ganske vondt nå. de skulle sende det de tok ut og se hva som var galt med den så skulle jeg få svar på det. og det er jo egentlig ganske fint

Sender mange klemmer <3 måtte en ny spire sitte raskt og klore seg fast :-)

Fikk selv utskrapning for en uke siden:( kan begynne om en uke.... men har ikke trua på å få det til selv, sia vi er under ivf.... Håper dere andre får det til snart <3

Back
Topp