trist:(

mamma til to

Forelsket i forumet
da takker jeg for meg var på ul i dag og der var det ikke noe liv ønsker dere august damer lykke til videre. er trist dette her for har forbrett oss på og ta den i mot. noen som hvet hvor lenge du må vente for og prøve på nytt etter utskrapning. blir glad for svar:)

ånei, det var trist å høre...:(
tror ikke man trenger å vente på ny mens, det er vell helst for å få en sikrere termin. Vi venta i alle fall ikke etter SAen, og det klaffa på første «forsøk» :) Håper det går like raskt for dere! :)

Uff, så trist.. Men går visst veldig fort etter utskrapning.. En venninne mistet i oktober og ble gravid i november :) så bare å prøve igjen, ikke gi opp!
god klem til deg:)

Så trist å lese :-( Heldigvis blir mange gravide igjen svært raskt, etter en slik opplevelse. Ønsker dere masse LYKKE til, og ta godt vare på deg selv..

Å nei så trist :( Ønsker dokke masse lykke til og eg får håpa at du kjem snart in på ny termin tråd :)

Huff det var trist å høre :-( ønsker dere masse lykke til videre! Håper spiren sitter raskt og holder seg der!

Trist å lese! :( Vi fikk beskjed om at det bare er å peise på når blødningen gir seg og man føler seg klar. Men legen sa også at man blir ikke gravid før kroppen er klar igjen. Noen leger sier at man helst ska vente en syklus før man prøver.
Det tok meg tre mnder å bli gravid igjen etter aborten.
Du får ha lykke til! <3 Håper at du veldig snart har en spire i magen igjen! *klem*

Så vondt å høre. Tenker på deg, og håper at en ny liten spire sitter snart.

Så utrolig trist :(
Håper det snart sitter en ny liten spire, lykke til videre.

Det var veldig trist å høre.

Vi ble anbefalt å ha en mens før vi prøvde å bli gravid på nytt.

Uff, dette var veldig trist å lese! :( Sender over en god klem og ønsker deg masse lykke til videre!

Dette var trist lesing :(

Mange tanker og gode ønsker for tiden framover.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2

Det var trist:( Sender dere gode tanker., og håper det kommer en ny spire raskt, som sitter!:)

Back
Topp