Trist...

x1xtonje07

Forumet er livet
en av mine beste venninner sitter nå på dødsleiet til sin egen mor.... hun ble konstantert død kvart over åtte i kveld, uten puls og kald - men så plutselig ti minutter senere kom pulsen igang igjen og hun ble varm... så nå må de gå gjennom det å si farvel en gang til... stakkars familie... vanskelig å vite hva man skal si og gjøre i en sånn situasjon... håper jeg selv ikke må oppleve det med min egen familie mens jeg er ung... må være noe av det verste man opplever...

Huff!! Forferdelige greier, håper jeg slipper og oppleve det som ung ja!!! Blir skikkelig dårlig bare ved tanken!!![:(][:(]

Ja en god klem tror jeg betyr mer enn 1000 ord i en sånn sammenheng... bare la hun vite at jeg er her for henne. 

off,nå fikk æ skikkelig frysninger....bare tanken på å miste noen i familien eller nære venner får meg til å ville gråte.....det må vær helt forferdelig å miste sin egen mor så tidlig....først så forlater hun verden,for så og komme tilbake igjen på en måte...ja,tror nok en god klem og ordene:jeg er glad i deg,betyr mye!!

Ja stakkar... klokken halv fire i natt døde hun... nå kan min venninne på en måte komme seg videre, etter å ha bare gått rundt å ventet på at moren skulle dø i noen måneder nå. 

Back
Topp