trist...

litlajento88

Betatt av forumet
fikk nettopp tlf fra min pappa at farmoren min ikke var noe bra[:(]hun har kreft, så begynte med bryste å har spredd seg noe fælt nå til leveren å kalium nivået i kroppen hennes er kjempe høyt... alle har liksom vert så posetiv ikke minst ho sjøl..

så sitte her nå bare griner og skjønner ikke helt ka som skjer.. gikk opp for meg at min farmor nå snart skal bort fra oss i en alder av 66 år:( griner og griner mens lille prinsen ligger i armene mine vil ikke legge han fra meg i dag.. tusen takk for at eg har han nå.... hater også at eg sitter i bergen å ho i haugesund... vil til ho nå bare klemme og klemme på verdens snilleste person[:(] måtte bare få dette ut når eg sitter her alene...

Ånei, så utrolig trist[:(] Så er hun jo ikke så gammel heller[:(] Har du ikke mulighet til å reise på besøk til henne?

Stor klem[;)]

Off det var trist [:(]
Vet hvordan du har det, ikke lenge siden jeg mistet farfaren min[:(]

Håper det går bedre etterhvert[&o]

Sender deg en trøste klem

huff,så trist sender over en god klem og håper du får dratt og besøkt henne.

Pappa skal ringe meg seinare for å høre om ho blir på sykehuset eller blir sendt hjem.. Skal egentlig ha besøk i helgen av min bror og samboeren.. Men får se det ann ka eg gjør.. har lyst å se henne før evt noe skjer:(
Nei hu e jo ikkje såå gammel men seff mye tristere når unge går vekk.. Men e liksom noen jeg er super glad i, i tillegg har jeg ALDRI mistet noen som står meg nær.. så en helt ny situvasjon for meg... seff er jeg glad for at jeg ikke har det da.. Men skjønner nå kossen folk har det...

ORIGINAL: junigull*08

Ånei, så utrolig trist[:(] Så er hun jo ikke så gammel heller[:(] Har du ikke mulighet til å reise på besøk til henne?

Stor klem[;)]

årh, så trist[:(] Kreft er ein forferdelig sjukdom. Så urettferdig!
Sender deg mange gode klemma, godt du har gutten din no <3

Ja sån er verden noen kommer og noen drar.. Utrolig godt å se ned på Leander som ligger å smiler til mammaen sin og heldigsviss ikkje skjønner noken ting...

ORIGINAL: *purple flower*

årh, så trist[:(] Kreft er ein forferdelig sjukdom. Så urettferdig!
Sender deg mange gode klemma, godt du har gutten din no <3

Uff, så trist[:(][:(] Mista selv min bestemor i kreft for noen år siden. Det er en grusom sykdom. Håper du får besøkt farmora de, skjønner at det er en grusom beskjed for deg å få. Godt du har lillegutten din

Ooffff så trist....sender en god klem til deg! Håper du får besøkt henne snart

Back
Topp