Trist start på helgen *Oppdatert*

ORIGINAL: Burger

Så trist.. Huff, nå har du det sikkert skikkelig fælt.. Vet ikke helt hva jeg skal si. Ord blir fattige

Så utrolig trist...[:(][:(] Kondolere så masse[:(][:(] Skal tenne et lys for den nydelige jenta i kveld <3

Så ufattelig trist,føler med deg[:(][:(][:(]
Kondolerer så mye, skal tenne et lys for deg og din kusine, masse varme tanker til deg fra meg[:(][:(]

Tusen takk alle sammen... [:(][:(]

Å nå ble jeg skikkelig lei på meg familien hennes sine og deres vegne. Å dø så ung.. Livet er virkelig urettferdig! [:(][:(][:(]

Kondolerer. Sender deg en riktig god trøsteklem.

kondolerer så utrolig mye!! Livet er så urettferdig til tider!!

Masse tanker og klemmer til deg og dine

Hvil i fred lille venn[:(]

trafikken tar alt for mange[:(]

Kondolerer så mye til deg og familien!

ORIGINAL: Dinedama

Kondolerer så masse 
[/quote

Å nei så trist[:(] kondolerer..masse varme tanker te dåkke å henna familie[:(] vet alt kos d e å mista någen nære i bilulykke[:(][:(]

ORIGINAL: velonita

Så utrolig trist [:(][:(]
Vet ikke riktig hva jeg skal si...
Kondolerer så masse... [:(]

kondolerer så masse vennen :( utrolig urettferdig :( ta godt vare på hverandre i tiden framover, det er viktig å holde hverandre nære i denne tunge perioden!
Mange klemmer fra meg!

ORIGINAL: Prosjekt Kolme

Å nå ble jeg skikkelig lei på meg familien hennes sine og deres vegne. Å dø så ung.. Livet er virkelig urettferdig! [:(][:(][:(]

Kondolerer. Sender deg en riktig god trøsteklem.

ORIGINAL: Tønna

Kondolerer så mye, skal tenne et lys for deg og din kusine, masse varme tanker til deg fra meg[:(][:(]

ORIGINAL: Dinedama

KOndolerer så masse 

ORIGINAL: velonita

Så utrolig trist [:(][:(]
Vet ikke riktig hva jeg skal si...
Kondolerer så masse... [:(]

[:(]

ORIGINAL: Tønna

Tenner et lys her og... Varm klem til deg..

Back
Topp