trist *oppdatert*

Nr3juli16

Gift med forumet
Nå holder vi på å ringe for å omplassere hunden vår (ziko)

Vi har merket at han har blitt litt anderledes nå etter at Lukas er begynt å krype. og i dag krøp lukas bak han så sa jeg til ziko at han skulle gå å legge seg på plassen sin, da reiste han seg å begynte å gå bakover. for at han ikke skulle gå over lukas tok jeg hånden min atte med hode hans og sa at han skulle gå frem over, da snudde han hode og bet meg i hånda.[:(] ikke hardt, ikke slik at det ble hull. men likevel.

jeg vil ikke at han skal bite min lille gutt så da er det best å få han omplassert til noen som har mye bedre tid til han.
Elsker hunden min, han er som familie.

gråter og gråter vet ikke helt hva jeg skal gjøre.[:(]

Da blir det avlivning i måren kvart på 3.. huff så jeg kvir meg. omplasseringen ville at vi skulle ha han hjemme til de eventuelt fikk noen til å ta over han, men det kom til å bli vanskelig å omplassere en hund som allerede hadde bitt..

dette dagen som skulle bli så bra endte opp med å bli den verste på lenge[:(]

Uff skjønner at det er trist. Bra han ikke bet deg hardere da, og at han ikke bet guttungen din! Er nok lurt å omplassere han ja, for om han biter deg så kan han jo finne på å gjøre det med gutten din også [&:] Er ikke noe gøy å måtte gi fra seg dyrene, eller at de dør.

Du har ikke familie som kan ta han da? Eller venner? Da får du jo sett han av og til hvertfall [:)]

Så trist å lese om hunden din.

Men jeg kan sende deg en god nyhet istedet da. Jeg sender deg en pakke i dag[:)]

er ingen som har mulighet til å overta han.

janpanmarsipan: så gøy, du må sende meg kontonr og hvor mye du skal ha for det :)

Huff sånt er tragisk, men man må jo tenke hva som er best for de minste desverre.. Det er mange dyr som reagerer når de har vært "enebarn" før babyen kom.. Ei venninne måtte senest forrige uke omplassere kattene sine etter de hadde tisset ned leiligheten siden lillemor kom til verden. (altså i 8 mnd)

Håper du finner en god familie til Ziko, det fortjener han. Du burde møte potensielle før du bestemmer deg, og se hvordan de er blant dyr. Da jeg var yngre skulle vi kjøpe en omplassert hund, og grunnen til at vi fikk henne over de 10 andre familiene som møtte opp, var at vi var en av de få som satte seg rett ned på gulvet når vi kom for å hilse på dyret, og vi ønsket å "prøvegå" en tur med henne. Det jeg vil frem til er at du kan fort merke på folk om de er den rette for Ziko eller ikke:) Lykke til!!

huff så trist... ikke lett og gi slipp på dyrene sinne..

hva slags rase er det?
hvor gammel er han?

Uff så trist.. [:(] Skjønner at det må være helt forferdelig for deg!
Bra at hunden ikke bet deg hardt da.. og at han ikke har gjort noe mot gutten din! Skjønner valget ditt veldig godt.

Signerer Mari over her. Møt de som er interesserte før dere bestemmer dere. Håper dere finner noen som kan gi han masse kjærlighet og trygghet!

hvor bor du?
søstra mi ser etter hund for tida..
trur egentlig de har lyst på valp, men kan jo høre med de!
de har snakka litt på border collie faktisk!

ORIGINAL: Heidi10

hvor bor du?

bor uten for bergen. [:)]

ORIGINAL: ziko

hvor bor du?

de bor i Oslo, så da blir det nok ikke nok desverre..
håper du finner en bra famile for "bebisen" din!

ORIGINAL: ziko

hvor bor du?

de bor i Oslo, så da blir det nok ikke nok desverre..
håper du finner en bra famile for "bebisen" din!

Nei kanskje litt i lengste laget det

Syns du er modig som tar det valget.. Fryktelig mange som tenker "Isj, neida, min hund biter ikkje unger"..
Naboen vår beholdt sin hund heilt til han beit mi lillesøster i nasen, det kunne gått skikkelig dårlig...

Så; du er flink! Og bruk god tid på å finne ein god heim til Ziko, så får dokke det nok bedre begge to!

Krysser fingra for at du finner den perfekte familie.

Skjønner deg kjempe godt. Vi måtte ta d valget da vi fikk førsteman. Hadde en bichon frise som het Mina. Hun var 3 når vi omplæssere hun. Jeg la inn annonse på finn å ville ha 2000 for hu. Ikke for å tjene penger
men for å vite at di som henvende seg va seriøse. Hu kom opp til et kjempe godt hjem oppi nord. Dama fløy ned på dagstur for å hente henne. Va kjemetrist å "babyen min" reise med ukjente men jeg hadde en god følelse av d var d rette for hun. Hun strortrives der oppe, har fått mange bilder på Mail. Di har også en lik rase hannhund så frøken er også blitt mamma. Va vist et uhell men d var en herlig valp hun fikk :) jeg føler vi var utrolig heldig som fant en så utrolig koselig familie til hunden vår. Vet det er kjempe tøft men av og til er det til det beste for hund og oss. Sender deg en klem :) lykke til :)

huff...
det er leit da!
sender dere mange trøsteklemmer!!

Kjempetrist [:(][:(] Sender deg en megaklem!!!

Åneeei, så utrolig trist :( Mange klemmer til dere <3

ORIGINAL: lillebebis

Åneeei, så utrolig trist :( Mange klemmer til dere <3

sign..[:(]

Back
Topp