Trist...og sur!!

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Jadaaaa.....da kan heller ikke jeg bli med til Oslo for å møte dere jenter!!![&o]
Sambo takler ikke 3 barn alene den helgen...(datteren hans er her også..) Tenkte jeg kunne pumpe opp et lager med melk til Casper, og at det gikk fint for EN USSEL HELG sin skyld, men neida... Skjønner at det blir travelt, men jeg pleier jo ikke akkurat være sååå mye borte!?[>:]

Beklager at jeg svikter dere...[:(] Håper jeg får være med dersom det blir en neste gang...[:)]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIII!!!!!!

Åh, nå ble jeg trist!! Har SÅ lyst å treffe deg!!

Men.. du kan jo ta med deg Casper?
Vi er mangen som kan kose, trille, bysse og bære!!!
[:D][:D][:D][:D]

huff manfolk altså... du har ingen som kan passe casper da? eller noen i oslo områdt som kan passe han litt , du kan jo ta han med , ]og ha han med helt til små barn må legge seg [8D]så kan dere sove om natta[8D

jeg bysser og bærer gjerne litt...på dag tid,,,hi,,hi

ORIGINAL: thejohan

ORIGINAL: *Smula*

sign[:)]

Signerer vil også SÅÅÅÅ gjerne at du skal ver med..
Ta Casper med hele helgen eller kom en natt alene (en natt kan vell mann din klare ? [;)]) ?

Uff...den var lei! [&o]
Samme sa sambo til meg når jeg ville reise. Ble for tung å være alene hjemme med snuppa og snuppen ei hel helg. [:-] og de er 7 og 2,5 år.

ORIGINAL: Liidsi

Uff...den var lei! [&o]
Samme sa sambo til meg når jeg ville reise. Ble for tung å være alene hjemme med snuppa og snuppen ei hel helg. [:-] og de er 7 og 2,5 år.

Slår meg at jeg faktisk ikke har spurt om å dra, hahahahaha!
"Jeg skal til Oslo den helgen i februar - kommer ikke hjem før på tirsdagen, så du må bytte vakt på mandag så du kan hente i bhg"
[8D]

ORIGINAL: Liidsi

Uff...den var lei! [&o]

Slår meg at jeg faktisk ikke har spurt om å dra, hahahahaha!
"Jeg skal til Oslo den helgen i februar - kommer ikke hjem før på tirsdagen, så du må bytte vakt på mandag så du kan hente i bhg"
[8D]

Jeg og har sluttet å spørre, jeg skal til Oslo[8D]så får han innfinneseg, kan tro han sto å hang på terassen med en hylende baby første gang jeg var borte og han var alene med to.....akurat som jeg kunne gå forstere inn av den grunn, jeg kan faktisk ikke fly....men fikk kansje litt medlidenhet av naboene han da.....

men er ungene så stor som 7 og 2,5 så synest jeg jammen det er på tide att han er litt alene med de....herlighet er vist ikke så verst han min likevel da...men det er vel fordi jeg en gang fikk nok og etter det bare sier att, fredag skal jeg på byen, jo han blir sur men det går over...og jeg må høre på hannes syt over att det går utover ungene om jeg stikker en kveld....bare for att jeg skal få dårlig samvittighet...men ungene har faktisk godt av å være litt alene med far og! (så det så)

Jeg har nå vert syk og hørte fra badet(linea skulle i badekaret og faren skulle bade henne) : mamma....mamma....mammma...jeg tenkte svar nå da pappa...så hører jeg pappaen...mjao mjao....(har fått med seg noe da) ...og snuppa sier...Årh! jeg roper på mamma!

Eg "spurte" heller ikke [8D] Sa bare at eg SKAL til Oslo, og han spurte om eg hadde penger til det, og det har eg så sa han okei.. [8D]
Trodde han virkelig skulle slå seg vrang og syte meg men det gjorde han jammen ikkje [;)]

ORIGINAL: MinKO

Eg "spurte" heller ikke [8D] Sa bare at eg SKAL til Oslo, og han spurte om eg hadde penger til det, og det har eg så sa han okei.. [8D]
Trodde han virkelig skulle slå seg vrang og syte meg men det gjorde han jammen ikkje [;)]

hi hi tøff du slik skal det være[;)]

ORIGINAL: MinKO

ORIGINAL: thejohan

sign[:)]

Signerer vil også SÅÅÅÅ gjerne at du skal ver med..
Ta Casper med hele helgen eller kom en natt alene (en natt kan vell mann din klare ? [;)]) ?

Ja, han syter en del. Jeg drar på behandlingsreise til Igalo i juni og blir borte i 4 uker. Han fikk spader når han hørte det. Han er enda sur pga det[:-] men det får han bare være. Vi hadde egentlig sånn smått planlagt hva vi skulle gjøre gjøre til sommeren men det får bare utsettes et år. Kan hende vi tar oss en liten ferietur i vinter istedenfor[8D] Det er jo hannes barn også så kan virkelig ikke skjønne hvorfor det skulle være så vanskelig å være alene med barna, men så er det jo forskjell på 1 helg og 4 uker også[8D]

ORIGINAL: Nenya

En helg er fin trening til fire uker [;)]

Akurat som jeg skulle sakt det selv hi hi

ORIGINAL: *Chilli*

ORIGINAL: Nenya

En helg er fin trening til fire uker [;)]

Akurat som jeg skulle sakt det selv hi hi

ja det er sant [:D]

Haha...tror nok ikke jeg orker å ta med lillegutt!![:D] Alt blir jo så amputert da....[&o]
Meeen holder på å forhandle/godsnakke med sambo, så får se hva det blir til.. Foreløpig er han ganske bestemt på at det IKKE går...[:@]

Back
Topp