Trist og skremmende :(

Bøll3frø3t

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Hva er det så skjer... føler det er så mange som mister.. det er nesten litt skremmende :(! Ønsker at alt er feil, og at er super flott!! *mange klemmer fra meg*

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sånn vil det alltid være i en gruppe der man melder seg inn tvert man har fått positiv test dessverre :/ det er vanlig å miste, det er bare det at man hører sjeldent om det hvis man ikke er på slike forum.

Jeg unner ingen å miste, det er utrolig tungt.... Samtidig tenker jeg, heller tidlig enn sent i svangerskapet! som legene sa til meg, når man mister tidlig er det som regel kroppen som tar grep fordi noe med embryoet ikke er som det skal være.

Jeg håper inderlig at alle her inne får være med til januar, og husk at for de fleste går det bra! <3

Termin 9.jan ❤️

Sitter med samme skrekken og åpenbaringen. Jeg har aldri mistet, og har vondt for å akseptere at jeg skal være noe heldigere enn "alle" andre.

Synes også dette er fryktelig trist og skremmende :( Prøver samtidig å betrygge meg selv med at man finner mye av disse tilfellene på slike forum fordi dem som mister har behov for å snakke om det/finne svar/prate med andre som har opplevd dette.
Er liksom ikke så mye å snakke om når alt går som det skal. Vi har faktisk oddsen på vår side, men det er klart det er noen få uheldige som mister gang på gang. Men da er det heldigvis utredning og hjelp å få, for de fleste.
Jeg går til psykolog, og nevnte denne frykten for han idag. Han fortalte meg at jeg måtte stole på kroppen min. Kroppen vil gjøre alt den kan for å beskytte spiren (dersom det ikke er noe galt), og vi må stole mer på oss selv :) Lettere sagt enn gjort, men prøv å snu alle de skremmende tAnkene over på noe positivt :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Synes også dette er fryktelig trist og skremmende :( Prøver samtidig å betrygge meg selv med at man finner mye av disse tilfellene på slike forum fordi dem som mister har behov for å snakke om det/finne svar/prate med andre som har opplevd dette.
Er liksom ikke så mye å snakke om når alt går som det skal. Vi har faktisk oddsen på vår side, men det er klart det er noen få uheldige som mister gang på gang. Men da er det heldigvis utredning og hjelp å få, for de fleste.
Jeg går til psykolog, og nevnte denne frykten for han idag. Han fortalte meg at jeg måtte stole på kroppen min. Kroppen vil gjøre alt den kan for å beskytte spiren (dersom det ikke er noe galt), og vi må stole mer på oss selv :) Lettere sagt enn gjort, men prøv å snu alle de skremmende tAnkene over på noe positivt :)

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Veldig enig med både deg og psykologen din :-)

Termin 9.jan ❤️

Så klart er dette skremmende. Blir selv skremt. In real life så er det ikke så normalt å prate med folk om spontan abort, og det er ikke mange som nevner det, men når man er inne på et slikt forum med mange mennesker - hvor vi er en god del anonyme, så vil det være enklere for de som mister å prate om det ettersom det finnes flere som har opplevd det samme, og i dem finner man en trøst og en trygghet :)
Har selv mistet - og hver gang jeg ser noen andre mister får jeg en klump i halsen på deres vegne. Livet er urettferdig i blant..
Det beste må være å prøve å tenke positivt, selv om det er enklere sagt og gjort. Kroppen rydder opp selv - så det er en fantastisk kropp vi har, om embryoet ikke er levedyktig.
Håper det går bra med alle sammen, måtte alle spirene klore seg supergodt fast! :)

Gynekologen min mente at 1 av 3 mister :(

❤️01.01.15❤️
Ja før 5 uker, men ikke etter heldigvis :) Da er det 10-11 % som mister, det er ikke såå mange! Så nå skal alle spirene holde seg på plass! Ingen får lov å forlate redet sitt <3

Ja før 5 uker, men ikke etter heldigvis :) Da er det 10-11 % som mister, det er ikke såå mange! Så nå skal alle spirene holde seg på plass! Ingen får lov å forlate redet sitt <3

Så enig med deg, molly!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg prøver likevel å glede meg. Uansett hvordan dette går, skal spirevipp vite at hin var ønsket og elsket og gjorde andre glade så lenge hin har eksistert <3

Sånn vil det alltid være i en gruppe der man melder seg inn tvert man har fått positiv test dessverre :/ det er vanlig å miste, det er bare det at man hører sjeldent om det hvis man ikke er på slike forum.

Jeg unner ingen å miste, det er utrolig tungt.... Samtidig tenker jeg, heller tidlig enn sent i svangerskapet! som legene sa til meg, når man mister tidlig er det som regel kroppen som tar grep fordi noe med embryoet ikke er som det skal være.

Jeg håper inderlig at alle her inne får være med til januar, og husk at for de fleste går det bra! <3

Termin 9.jan ❤️
Quoter denne.

Det er nok desverre ikke uvanlig at det oppleves slik når det fortsatt er så tidlig:( desverre

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :o

Usj.. Jeg kjenner meg skikkelig stressa. Fant ut at min svigersøster nettopp hadde sin tredje MA... Jeg fikk skikkelig Flash back til når jeg mistet i 2 trimester.. Så i dag måtte jeg dra på UL.. Selv om det er veldig tidlig, klarte ikke å se noe hjertelyd, men det var "vannlomme" på rett plass, og jeg skulle komme tilbake (gratis) om to uker. Hun ville se at det var hjertelyd. Er ikke så stresset med det med hjertelyd mtp at jeg er i femte uke. Men fikk i allefall bekreftet at jeg er en eller annen form for gravid, og på rett plass :p

Back
Topp