Trist og lei *syte*

Mirus

Forumet er livet
Har vært hjemme på jobb siden tirsdag, har en forkjølese som ikke bryter ordentlig ut. Tett i nesa, vondt i hodet og supersliten. I natt ble jeg tett i brystet mistet stemma. Lillemor har fri idag og skal dra bort på ettermiddagen, for å være hos tanta si til søndag. Vært planlagt en stund, så er ikke for at jeg er syk. Lå tenkte i natt at jeg greier ikke lage slik kosedag for henne som jeg hadde så lyst til før hun drar. Lese og kose oss ute ol. Gråt og gråt i dag tidlig, så enden på visa var at sambo ble hjemme. Jeg har sovet til nå og våkner med dundrende hodepine. Synes bare det er så utrolig kjipt å ha det slik akkurat idag, når hun drar bort på overnatting uten mamma og pappa for første gang. Vet ikke helt hva som feiler meg i dag altså, pleier ikke være sånn. Sitter her og gråter mens jeg skriver. [:(] 

Synes ikke det er rart at du er lei deg jeg.. Må selv avlyse aktiviteter med sønnen min når jeg ikke er i form (bekenløsning med gangvansker). Men er skikkelig hormonell i tillegg om dagen. Kan sette meg ned og hylgrine av en kommentar av sambo eller noe så enkel som en sang på radio som jeg synes er fin. Så me andre ord ikke så lett å være rundt om dagen...[:(]

Det er sant. Var faktisk tanta som spurte om hun ikke kunne passe henne ei helg! [:D] Regner med at hun kommer hjem med et tonn nye klær og leker......[:o] Vi har tenkt oss til Oslo i helga for å kom me oss litt vekk, så håper formen tar seg opp litt.

Back
Topp