Trist nyhet

Iduna

Glad i forumet
Var på UL i går, og fikk et kjempesjokk da vi fikk se en bitteliten baby, og et hjerte som ikke slo.

Fødselen ble satt igang, og kl 3 i natt var det over...
Nå er det ikke lenger noen liten baby i magen min.

Kan noen slette meg fra terminlista?

Å nei!!! Kor trist! [:(] Fekk frysningar over heile meg!! Veit ikkje heilt kva ein skal seie... Ord blir så fattige! Lykke til vidare Iduna!

Uff, dette var en trist nyhet. Vet ikke helt hva jeg skal si jeg heller. Vi tenker på deg.

uff, det var ikke noe kjekt å høre, får skikkeli vondt av deg nå, er ikke lett å vite hva man skal si i en slikk sammenheng, er ikke noen ord som er til noe særlig trøst da. ønsker deg vertfall alt vel videre i livet!!!!!!!!!!

Huff... [:o] Føler med deg/dere... *stor trøsteklem*

Huff så utrolig trist, det må være en utrolig vanskelig situasjon...kjente tårene presse på når jeg leste det.

Mange varme klemmer til deg.

Ååå nei.... Det var forferdelig trist å høre [X(] Nå ble jeg skikkelig lei meg... Stor trøsteklem fra meg

uff så trist å høre... vet ikke hva annet jeg skal si enn at dere ikke må la dette knekke dere,men samtidig også ta dere tid til å sørge...
tenker på deg[:)]
klem stine

[:(][:(]uff ikke noe morro å høre,vet ikke helt hva jeg skal si...ønsker deg alt godt videre

huff så utrolig trist beskjed å få og ikke minst å se med sine egne øyne.
må være et sjokk for alle det og kommer meget uventet.
ta vare på hverandre fremover og snakk om det.
tenker på dere

klem fra LilleMusMei (fra mars forumet)

Huff, dette var kjempetrist. [:(] Føler med dere og tenker på dere da. Håper dere kommer dere gjennom dette med tid og stunder. Klem fra meg.

Huff... fikk frysninger og gåshud og skikkelig stoooor klump i halsen når jeg las dette!!! Føler med dere...... [:(]
Stor trøsteklem!!!

[:(] 

Huff så utrolig trist!!!

Back
Topp