Trist i dag..

PS! Ikke quote. Fjerner snart

Sender over noen klemmer jeg!

hørtes slitsomt ut![8|]
mannfolk har det mye lettere enn de tror,men nå har da jeg mye frihet osv,men jeg sier fort om han må trå til

håper det går opp ett lys for han at dere må stilles likt!

Kanskje noe av grunnen er fordi moren hans bor hos dere?:/

Men håper det ordner seg for dere[:)]

bor dere i utlandet?

skjønner at du er sliten og trøtt, håper at det ordner seg[:)]

uff [:o] *sende noen klemmer*

Kanskje ta en barnefri kveld å prøve å prate litt ordentlig om det?

Skjønner deg godt! Har selv en svigerinne som har flyttet til et annet land og bor der, og hun synes også ting er tøft til tider - spesielt mtp på ansvar og frihetsting..

Kan ikke ta en tur hjem til Norge alene da? En laaang tur? [:)]

KLEM

Jeg sier det igjen søte du: KOM HJEM!!!!!!!!! Du vil aldri få det livet du ønsker der nede- det er helt sikkert! Ikke la han sette
kriteriene for hvordan ditt liv skal være. Jeg kjenner deg jo ikke på ordentlig engang men føler at du visner mer og mer hen og er i ferd med å miste deg selv.

Jeg har alltid tenkt at kjæresten din har vært superegoistisk- kan ikke forsvare det med at det er en annen kultur! Eller kanskje man kan det men da vet du jo også at ting aldri vil endre seg! Heller forverre seg- hva tror du skjer hvis dere får et barn til f.eks???

Sorry- jeg ser du ikke vil ha råd- sikkert fordi du vet hva sånne som meg vil si;) Men men- jeg tenker masse på deg og håper ting ordner seg til det beste for alle parter! Mange gode klemmer fra meg til deg og nadde!

Vil bare sprette innom med en klem til deg jeg. Håper dere får løst det [:)]

ORIGINAL: Søte frøken

Kom hjem sier jeg bare[:)]

ORIGINAL: forvirretmor

Vil bare sprette innom med en klem til deg jeg. Håper dere får løst det [:)]

[:)]

Back
Topp