trist! hormoner???

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Føler meg så trist og ensom om dagen! Men har egentlig ikkje noken grunn til det.. i allefall ikkje til å føle meg ensom! har sambo, ein sønn, vennar og familie..

skjønnar ingenting eg..[&o]

Hei,
tror det bare er noe vi alle går igjennom... har selv vært det....
Har liksom ikke skjønt hvorfor, men alt var liksom veldig trist å leit [:(]
Det har heldigvis gått over nå.
Håper det ordner seg, bruk din tid å energi på akkuratt det du føler for [:D]

Og trenger du oss så er vi her [:)][:)][:)]

Klem

Stakkars deg, det var trist å høre. Er nok sikkert noen hormoner som løper løpsk, ja. Men det er jo liten trøst i det. Vet ikke helt, hva jeg kan si, jeg, men kan sende deg en riktig god trøsteklem [:)]. Uansett, du er ikke alene!!!

Tror det er hormonene. Jeg føler med litt tungssindig til tider.
Hjelper å tenke på alt vi har og alt det fine vi har i vente[:)]

Huff da, det var da trist å høre..[&o] Men ikke vær lei deg, tenk på hvor heldig du er[:D]

Sender deg en god trøsteklem

ORIGINAL: Myfirst

Huff da, det var da trist å høre..[&o] Men ikke vær lei deg, tenk på hvor heldig du er[:D]

Sender deg en god trøsteklem

Huff, vett kossen du har d då.. Har det ofte sånn eg og, det komme og går veldig mye.. Griner ofte, og av ingenting! Lykke til videre i svangerskapet, og håper hormonene roer seg litt etter hvert [:)]

Jeg kjenner meg godt igjen. I kveld har jeg bare sittet hjemme med klump i magen og følt meg som verdens mest ensomme - helt uten grunn!
Kjempelei kveld!!!

Ja, vi skylder på hormonene.!

Er nok hormonene dine ja[:)]plss at det er lov og føle sånn iblandt...gjør det selv om dagen.Og jeg har ingen fam i nærheten...bare maaange gode venner[:)]

takk for gode ord jenter! [:D][:)]

Det varmar!![:)]
Heeeerlig gjeng her inne[:)]!

Back
Topp