Trist, forvirrende etter Tidlig UL

Belive

Betatt av forumet
Var på ul idag, å dro dessverre der fra veldig trist. De kunne bare se en fostersekk :-( Ut i fra siste mens skulle jeg vært 6+2 idag, men gynekologen sa at enten er jeg 4-5uker på vei, eller så har det bare ikke utviklet seg et foster. Må vente en hel uke på neste ul-time. Er så redd for at det ikke er noe foster inni der [emoji174]

Uff forstår at det ikke er lett.
Håper virkelig at du bare er litt mindre på vei, og at dere får det bekreftet om en uke.
Måtte uken gå fort *varmtrøsteklem*

Krysser fingre for at du bare har hatt seinere EL, og at du da er kortere på vei enn antatt. :Heartred

Håper du bare er kortere på vei enn du tror! En uke er lenge å vente, men håper du da får et positivt svar!

Så skremmende og trist, da :( Skjønner godt at du syns en uke er lenge å vente på svar! Håper virkelig det bare er at de ikke kunne se noe enda!

Vet du når du hadde eggløsning? Å sette termin og regne svangerskapslengde utifra første dag siste mens blir egentlig bare riktig dersom man har EL på dag 14. Hadde du EL senere enn det vil du være kortere på vei.
Forhåpentligvis er alt iorden neste uke. Det er erfaringsmessig kjipt og gå sånn og vente, men det har liten hensikt å ta UL tidligere nettopp fordi den lille må ha sjans til å vokse og kunne vise seg frem.
Håper du får gode nyheter neste gang.
Vet hvordan det er å komme på TUL og ikke få se det bankende hjertet man forventer.

Vet ikke, har hatt veldig uregelmessig syklus. Så usikker på når jeg hadde eggløsning! Men testet positivt for 10 dager siden, å da tror jeg ca jeg var 4 dager over mens!

Huff, føler med deg. Håper du er kortere på vei enn du trodde. Uvissheten er vond. Ønsker deg lykke til! Stor klem.

Var på ul idag, å dro dessverre der fra veldig trist. De kunne bare se en fostersekk :-( Ut i fra siste mens skulle jeg vært 6+2 idag, men gynekologen sa at enten er jeg 4-5uker på vei, eller så har det bare ikke utviklet seg et foster. Må vente en hel uke på neste ul-time. Er så redd for at det ikke er noe foster inni der [emoji174]
Uff :( Da håper jeg bare du er litt kortere på vei ❤️ Skal selv muligens på ultralyd om en uke. Gruer meg noe alvorlig, har dårlig magefølelse. Har alltid hatt lang syklus (35) dager som regel. Så mulig jeg er kortere på vei enn jeg tror. Håper vi begge får positive svar om en uke ❤️

Uff :( Da håper jeg bare du er litt kortere på vei [emoji173]️ Skal selv muligens på ultralyd om en uke. Gruer meg noe alvorlig, har dårlig magefølelse. Har alltid hatt lang syklus (35) dager som regel. Så mulig jeg er kortere på vei enn jeg tror. Håper vi begge får positive svar om en uke [emoji173]️

Krysser fingrene for deg også [emoji8]

Takk [emoji173]️ Prøver å manne meg opp til å ringe å få svar på hcg'n.. ikke lett..

Jeg tok min første HCG idag, å ringte men da var ikke svaret kommet inn enda så fikk beskjed om at de skulle ringe meg! Men ikke ringt:/ så jeg må nok ringe på gyn i morgen å høre.. kanskje er det bare dumt og, om den er høy å jeg får forhåpninger, så viser det seg at det ikke er liv likevel [emoji15]

Jeg tok min første HCG idag, å ringte men da var ikke svaret kommet inn enda så fikk beskjed om at de skulle ringe meg! Men ikke ringt:/ så jeg må nok ringe på gyn i morgen å høre.. kanskje er det bare dumt og, om den er høy å jeg får forhåpninger, så viser det seg at det ikke er liv likevel [emoji15]
Akkurat sånn tenker jeg også. Er fysisk kvalm nå.. orker ikke tanken på å ringe de og få svaret. Er alene hjemme, så jeg kan jo skrike og banne høyt hvis den er dårlig :sorry: Så kjedelig at de ikke kan klare å ringe deg med svaret da..

Jeg ooplevde det samme for noen uker siden. Dro på ny ul 9 dager senere, og da var det et lite hjerte som slo[emoji177] du er nok bare kortere vei skal du se. Jeg så bare en liten hvit runding første gangen, og var nok 4-5 uker da. Siden han sa jeg var ca 6(-7) uker andre gangen. Da så vi plommesekk og et liiiite embryo.

Jeg ooplevde det samme for noen uker siden. Dro på ny ul 9 dager senere, og da var det et lite hjerte som slo[emoji177] du er nok bare kortere vei skal du se. Jeg så bare en liten hvit runding første gangen, og var nok 4-5 uker da. Siden han sa jeg var ca 6(-7) uker andre gangen. Da så vi plommesekk og et liiiite embryo.

Han sa at han så bare en fostersekk til meg :-/ men vi får vente å se en ukes tid da[emoji5]

Back
Topp