trist er jeg

muffinium

Glad i forumet
Jeg har noe her jeg vil dele med dere...noen tanker bare...Jeg har en forferdelig natt akkurat nå...har dårlige tanker som "hva om det skjer noe bad med donya"...er litt redd...veit ikke hvor de tankene kommer fra...min svigermor er helt vill når det kommer til hennes barnebarn...har to fra før hun...hun vil så veldig gjerne ha Donya for seg selv..veit ikke hvorfør hun vil so badly være ALENE med donya ...jeg har sagt at hun skal få lov til det når vi drar til vestlandet for noen timer liksom...men når jeg tenker på det vil jeg bare sitte der og gråte som fan...jeg har da ingen problem å levere Donya til min egen mor(selvom jeg hadde ringt henne mange ganger)...ok kanskje jeg er litt rar angående dette fordi jeg leser her at mange leverer barnet sitt til svigermor...hmmm...men dere må vite dette her at når Donya var 8 dager ville svigermor ta henne ut på trille tur og når jeg sa nei og at hun er forliten nå og jeg har litt angst ble hun skikklig fornærmet og isteden for å forstå sa hun at hun er veldig skuffet og blablabla...

ok jenter...plz comment...jeg sitter her trist som fan...helvette...plz answer :(

Hei!
Vet ikke helt hva jeg skal si til deg nå da, selvom du egentlig trenger noen kloke ord...
Men jeg vil ikke overlevere Casper til min svigermor.
Jeg føler ikke for det ennå, og da gjør jeg det ikke.
Mamma klarer jeg å la han bli passa av,
jeg føler meg TRYGG på hene, derfor er det ikke noe problem.

Syns det er kjipt du skal føle et "press" på å gi fra deg Donya til svigermor...[&o]
Syns ikke man skal gi fra seg bebisen til noen hvis man ikke føler seg klar for det!

Det er min mening da. Man vil jo være trygg og sikker og føle at det er greit liksom...
(selvom det kanskje er det, men syns man skal slippe å sitte å gråte over at bebisen er hos noen du ikke er sikker på at du vil den skal være hos...) Ja, vet ikke om du skjønte meg men...
Føler med deg jaffal!!

Det som er bra er at hun bor i vestlandet og ikke er her...og jeg skal liksom ikke dra dit tils jeg føler meg trygg...men det er hennes feil at jeg ikke føler meg trygg...hbis hun hadde vært forståelsesful de dagene hun var her hadde det vært forskjellig...du? takk for din svar...syns du har rett...jeg skal ikke levere henne tils jeg føler meg 100% trygg assa!!!!!

vi er visst forskjellige der du og jeg,.,,men det kan ha noe med svigermoren din å gjøre kanskje? stoler du ikke helt på henne? jeg hadde hvertfall ingen problemer med å overlate min datter til henne da hun var så liten!
Synes d var deili å kunne koble slik av jeg[:)]
håper det ordner seg,,,hadde nok vært bra for deg å koble av,og hvis hun kan hjelpe deg med det,,,så hvorfor kke?? men stoler du ikke på henne,,,så er det vel ikke mye du kan få koblet av likevel,,,,[8|]

Jeg har og kvaler med å levere min Amaya til svigermor. Jeg har gjordt det en gang - da for 3 timer, og da skulle hun bare sove (Det var på kvelden).
MEN jeg føler meg ikke konfortabel med å la henne være der i lengre tid.

Men det er egentlig uvesentlig hva jeg føler og tenker i forhold til min sv.mor. Det som er viktig er hvordan forhold DU har til DIN svigermor. Om du ikke føler deg komfortabel med det, så er det greit. Jeg tror mange helst vil la sin egen mamma passe barnet fremfor mannens... Men vi må jo på et eller tidspunkt la de også passe barna. De er jo barnets bestemor de også.
Hva med å la mannen din være sammen med barnet og din svigermor noen ganger? Sånn får å la de bli trygge på hverandre, og bygge opp en relasjon, sånn at du etterhvert blir trygg på at din svigermor klarer å lese barnet ditt og respondere 'riktig' på det.

Kanskje du bør sette deg ned å tenke etter HVA det er du er  redd for som gjør at du ikke vil la henne passe barnet ditt alene? kanskje du ved å få klare tanker om det kan finne løsninger for hvordan du kan komme unna det, eller løse problemet?

Sender deg i alle fall en kjempe klem. Og du... det er helt normalt! Ikke la dette tynge deg! Og vi er her for å lytte om du har flere tunge stunder ang dette!

Hun er faktisk veldig flink med bebiser...har passet mye på to gutter i hver uke i de siste årene...Jeg veit ikke...men det kan også med det å gjøre at når min store bror hadde vært to måneder gammel hadde mamma levert ham til en i familien og da hadde han falt på marken..gikk igjennom 3 operasjoner...så trist for mamman min...når Donya var 8dager var mannens søster her og vi satt på en trebenk på oslo.s...plutselig ga hun Donya til sin 5årig sønn...fyfan...det klikka for meg og Erling...og da syntes Erlings mamma at det var trist at 5åringen ikke fikk holde...tror at deres syn på hvordan man passer på barn er veldig forskjellig fra meg...kanskje en kombinasjon av alt dette i min "subconcious" gjør at jeg ikke kan levere henne!!!!!!!!

Hadde det helt som du har det nå, kunne ikke tenke meg å levere jenta mi til svigermor på ingen som helst måte. Hu ymtet frempå flere ganger at jeg kunne pumpe meg og så kunne hun passe henne. Ikke f... sier nå jeg. Mora mi går greit hu stoler jeg på. Det har roet seg litt nå men klarer ikke å levere henne til svigers enda og tror det kommer til å ta lang tid. må først se at ungen vil selv, nå bare skriker hun når sviger skal bære henne hele tiden.

ORIGINAL: muffinium

Hun er faktisk veldig flink med bebiser...har passet mye på to gutter i hver uke i de siste årene...Jeg veit ikke...men det kan også med det å gjøre at når min store bror hadde vært to måneder gammel hadde mamma levert ham til en i familien og da hadde han falt på marken..gikk igjennom 3 operasjoner...så trist for mamman min...når Donya var 8dager var mannens søster her og vi satt på en trebenk på oslo.s...plutselig ga hun Donya til sin 5årig sønn...fyfan...det klikka for meg og Erling...og da syntes Erlings mamma at det var trist at 5åringen ikke fikk holde...tror at deres syn på hvordan man passer på barn er veldig forskjellig fra meg...kanskje en kombinasjon av alt dette i min "subconcious" gjør at jeg ikke kan levere henne!!!!!!!!

Vet du - dette skjønner jeg veldig godt at du reagerer på! Jeg ville ALDRI godtatt at en 5 åring holdt barnet mitt, og jeg må stole på at den jeg lar passe barnet mitt ikke gjør det. Hva sier mannen din da? Kan ikke han prate med moren sin og forklare at dere ikke vil at små barn skal holde henne?

mannen min har prøvd men de godtar ingenting!!!!! de er helt vill assa!!! og jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare ting til de...vil at Donya skal bli kjent med de men fyfan hvorfør kjønner de ikke sååå enkle ting som dette???????!!!!!!! merkelig!!!!!!!!

ORIGINAL: Sommermamma =)

vi er visst forskjellige der du og jeg,.,,men det kan ha noe med svigermoren din å gjøre kanskje? stoler du ikke helt på henne? jeg hadde hvertfall ingen problemer med å overlate min datter til henne da hun var så liten!
Synes d var deili å kunne koble slik av jeg[:)]
håper det ordner seg,,,hadde nok vært bra for deg å koble av,og hvis hun kan hjelpe deg med det,,,så hvorfor kke?? men stoler du ikke på henne,,,så er det vel ikke mye du kan få koblet av likevel,,,,[8|]

Jeg kan ikke svare for muffinium, men jeg vet med meg selv at det er ikke det at jeg ikke stoler på henne på den måten, jeg bare føler ikke for å la min svigermor ha Casper (ennå jaffal).
Og det er som du sier, at hvis hun ikke føler seg komfortabel med det,
så er det kanskje ikke så stor avlastning likevel...[8|]
Jeg vet jaffal at jeg vil ikke ha det noe bra med å gi fra meg gutten min, det kjæreste i livet mitt,
til noen jeg ikke føler for å gi han fra meg til!
Jeg syns du skal følge hjertet ditt muffinium!!

ORIGINAL: BflyW

Jeg har og kvaler med å levere min Amaya til svigermor. Jeg har gjordt det en gang - da for 3 timer, og da skulle hun bare sove (Det var på kvelden).
MEN jeg føler meg ikke konfortabel med å la henne være der i lengre tid.

Men det er egentlig uvesentlig hva jeg føler og tenker i forhold til min sv.mor. Det som er viktig er hvordan forhold DU har til DIN svigermor. Om du ikke føler deg komfortabel med det, så er det greit. Jeg tror mange helst vil la sin egen mamma passe barnet fremfor mannens... Men vi må jo på et eller tidspunkt la de også passe barna. De er jo barnets bestemor de også.
Hva med å la mannen din være sammen med barnet og din svigermor noen ganger? Sånn får å la de bli trygge på hverandre, og bygge opp en relasjon, sånn at du etterhvert blir trygg på at din svigermor klarer å lese barnet ditt og respondere 'riktig' på det.

Kanskje du bør sette deg ned å tenke etter HVA det er du er  redd for som gjør at du ikke vil la henne passe barnet ditt alene? kanskje du ved å få klare tanker om det kan finne løsninger for hvordan du kan komme unna det, eller løse problemet?

Sender deg i alle fall en kjempe klem. Og du... det er helt normalt! Ikke la dette tynge deg! Og vi er her for å lytte om du har flere tunge stunder ang dette!

Signerer!!

Jeg har noe her jeg vil dele med dere...noen tanker bare...Jeg har en forferdelig natt akkurat nå...har dårlige tanker som "hva om det skjer noe bad med donya"...er litt redd...veit ikke hvor de tankene kommer fra...min svigermor er helt vill når det kommer til hennes barnebarn...har to fra før hun...hun vil så veldig gjerne ha Donya for seg selv..veit ikke hvorfør hun vil so badly være ALENE med donya ...jeg har sagt at hun skal få lov til det når vi drar til vestlandet for noen timer liksom...men når jeg tenker på det vil jeg bare sitte der og gråte som fan...jeg har da ingen problem å levere Donya til min egen mor(selvom jeg hadde ringt henne mange ganger)...ok kanskje jeg er litt rar angående dette fordi jeg leser her at mange leverer barnet sitt til svigermor...hmmm...men dere må vite dette her at når Donya var 8 dager ville svigermor ta henne ut på trille tur og når jeg sa nei og at hun er forliten nå og jeg har litt angst ble hun skikklig fornærmet og isteden for å forstå sa hun at hun er veldig skuffet og blablabla...

ok jenter...plz comment...jeg sitter her trist som fan...helvette...plz answer :(

Hei.

Nå ble jeg veldig redd for deg og din donya. Spør svigermoren din å være alene med Donya rett ut? Hun kan jo ikke si sånn at jeg vilo være alene med henne...
Det høres så rart ut? 
Ikke tenk så mye på det.Hun er jo ikke her.

Ikke stress, Donya  blir stresset når du er urolig. Og snakk med mannen din.
Kanskje han kan forklare dem på vestlandet.

klem
Tashi

vet du hva lille jenta!!!!!??? der sa du det!!!!! Herregud hvorfør har ikke jeg tenkt på det??? mitt hjerte forteller meg at jeg ikke skal...som om jeg kan se at noe skal skje til Donya ...Det er bare mage følelsen som sier at jeg ikke skal det!!!

ja hun sier ting som "kan du levere henne til meg og dra en tur til London!!!" helt rart!!!

vet du hva lille jenta!!!!!??? der sa du det!!!!! Herregud hvorfør har ikke jeg tenkt på det??? mitt hjerte forteller meg at jeg ikke skal...som om jeg kan se at noe skal skje til Donya ...Det er bare mage følelsen som sier at jeg ikke skal det!!!

Da skal du ikke det. Og det er det bare du som bestemmer! Det er ditt barn!

ja det er mitt barn...nå er problemet at idag spurte hun meg og jeg sa at hun skal få lov engang om 2måneder liksom når vi drar til vestlandet...hun hadde maset mye da!!! men nå vet jeg ikke hvordan jeg skal finne en vei ut av dette...hmmm...kanskje jeg bare skal fortelle sannheten?ja da!!!

Litt vanskelig situasjon det der...
Vet ikke hva jeg ville sagt selv...
Nei, er nok som du sier best å bare fortelle sannheten!
Si at du ikke føler deg klar for å være borte fra Donya ennå. (trenger jo ikke ha noe med henne å gjøre det..?)

ja hun sier ting som "kan du levere henne til meg og dra en tur til London!!!" helt rart!!!

Men en ting: De andre barnebarna deres, bor de på vestlandet de også?
hvis ja, da er Donya første barnebarnet som er så langt vekke fra dem, sikkert derfor de vil tilbringe mere tid med henne.
Jeg tror ikke det er noe annet gale. Det er det samme med min svigers også de ringer mye her etter at de har vært her for de får jo ikke med seg utviklingen til babyen.
Det er like spennende for dem som det er for dine foreldre.

Tashi

Ja ...jeg kan jo bare si at jeg ikke kan enda og hvis hun spør hvorfør jeg sa det der kan jeg jo si at "selvfølgelig ønsker jeg at du passer på henne og det var derfor jeg sa det men jeg kommer til å gråte med engang jeg er borte fra donya nå" (mye sant i det assa men litt falsk å) mmm...hehe...dere er sååååååååååå bra å ha jenter...en kjempe kleeeeeeeeeem til alle!!!!

Back
Topp