muffinium
Glad i forumet
Jeg har noe her jeg vil dele med dere...noen tanker bare...Jeg har en forferdelig natt akkurat nå...har dårlige tanker som "hva om det skjer noe bad med donya"...er litt redd...veit ikke hvor de tankene kommer fra...min svigermor er helt vill når det kommer til hennes barnebarn...har to fra før hun...hun vil så veldig gjerne ha Donya for seg selv..veit ikke hvorfør hun vil so badly være ALENE med donya ...jeg har sagt at hun skal få lov til det når vi drar til vestlandet for noen timer liksom...men når jeg tenker på det vil jeg bare sitte der og gråte som fan...jeg har da ingen problem å levere Donya til min egen mor(selvom jeg hadde ringt henne mange ganger)...ok kanskje jeg er litt rar angående dette fordi jeg leser her at mange leverer barnet sitt til svigermor...hmmm...men dere må vite dette her at når Donya var 8 dager ville svigermor ta henne ut på trille tur og når jeg sa nei og at hun er forliten nå og jeg har litt angst ble hun skikklig fornærmet og isteden for å forstå sa hun at hun er veldig skuffet og blablabla...
ok jenter...plz comment...jeg sitter her trist som fan...helvette...plz answer :(
ok jenter...plz comment...jeg sitter her trist som fan...helvette...plz answer :(