Trist dag...

>Rampensopphav<

Elsker forumet
I dag som skulle være en fin dag iom at Synnøve ble 8 år i dag,ble noe helt annet..
Sitter her helt utgrått og elendig...føler meg som verdens verste mor..
Gikk ut med Brynjar ikveld etter en hel dag med innesitting og gjester hele dagen..Han bruker å klatre i stigen på Synnøves lekestativ.Jeg sto på siden av da han plutselig fikk litt overbalanse helt øverst i stigen.Å JEG RAKK IKKE TA HAN FØR HAN FALT NED[:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg røska gutten opp og trøstet han da jeg ser blodet SPRUTER ut!Jeg løper inn på badet med Brynjar og prøver se hva som har skjedd.
Da ser jeg det gigantisk hullet under leppa og jeg ser tvert gjennom!!!Jeg hyler på mamma(som var i bursdagen til Synnøve-hun er sykepleier)for jeg kjenner jeg holder på å svime av..Mamma kommer løpende og tørker blod å elendighet,mens jeg sitter på golvet og hyperventilerer.Han har slått nertennene tvert gjennom leppa og det ser ikke ut[:(]Er opphovnet og det er bare blodskurv å kjøttsår og elendighet tvert igjennom[:(]Er så opphovnet at jeg har ikke fått sjekket om tennene enda er der[:(]Har grått nånstopp i flere timer nå og er helt utslitt.Har pakka lillegutt i seng etter å ha gitt han en smertestillende og får bare håpe at natta hans blir sånn høvelig...
Skal på helsestasjonen med han i morgen for å få sjekka skadene-ringte å spurte legen,men han sa det var ikke så mye vi kunne gjøre iom at det er så opphovnet.Det slutta å blø etter en stund,så mamma mente at det var ikke nødvendig å sy og at det bare ville gjøre det verre for den lille aktive gutten min..

ÅÅÅ....jeg er SÅ lei meg[:(][:(]Har så vondt i mammahjertet mitt at jeg sitter å småsipper hele tiden[:(]

Usj...Kjenner den følelsen der du...
Stakar lille gutten din...[:(]
Hvordan er det med han i dag!?
Håper det gror greit isammen igjen og
bare blir et lite typisk gutte arr...

~Mange klemmer til både deg og lillegutten~

Åååå...kan bare tenke meg hvordan du har det nå... hadde det sånn etter at Jonas fallt og fikk den meeeeega kulen. Var helt forferdelig! [:(] Og det der er jo verre høres det ut... håper det gror fint sammen, og som star83 sier, at det bare blir et litte "gutte arr". Og IKKE klandre deg selv, det der kan skje ALLE... de løper og klatrer så fort nå, at det er omtrent bare på hell og lykke! En superstor klem til deg og lillevennen!!!!

ER vondt å være mamma når de små gullungene slår seg[:(]

Håper at han kommer seg fort igjen, og er bare den samme smilende gutten i dag som han alltid har vert[:)]

Føler med deg!!! En blir ikke spesielt høy i hatten når gullet slår seg sånn.

Håper det går bedre med lillegutt i dag og at han er i farta igjen (til mors skrekk og gru vil jeg tro, men....) Må slenge meg med tidligere innlegg her og si meg enig i at det blir vel ett "kult" gutte-arr etterhvert!!

Stor klem til dere begge

Å sånt er sååååå fælt!!
Verdens verste følelse når barna skader seg!!
Men det skjer så altfor fort så vi må ikke klandre oss selv for det!
At du har så vondt av det hele viser bare hvilken fantastisk god mor du er!
Masse gode klemmer til deg og lillegutt!

Vi er nå over det verste sjokket og alt går over all forventning[:)]Flenga har lukket seg kjempefint og lillegutt bryr seg ikke om det lengere[:)]Var slit å spise dagen etter,men nå er alt bra![:)]
Han er tøffere enn toget gutten min gitt..etterpå han var ferdig å blø og gråte,skulle han rett ut og leke og klatre igjen.Nå er mamma streng så han får ikke klatre i stigen lengere![;)]

Takk for omtanken alle sammen[:)][:)]

Å fytti katta det hørtes helt grusomt ut [:(][:(][:(][:(]
Men godt han kom seg fort iallefall. de små tåler mye mer en oss store.

Huff [:(] stakkars lille gutten. Men godt å høre at det går bedre nå.

ORIGINAL: >Rampensopphav<

I dag som skulle være en fin dag iom at Synnøve ble 8 år i dag,ble noe helt annet..
Sitter her helt utgrått og elendig...føler meg som verdens verste mor..
Gikk ut med Brynjar ikveld etter en hel dag med innesitting og gjester hele dagen..Han bruker å klatre i stigen på Synnøves lekestativ.Jeg sto på siden av da han plutselig fikk litt overbalanse helt øverst i stigen.Å JEG RAKK IKKE TA HAN FØR HAN FALT NED[:(][:(][:(][:(][:(]
Jeg røska gutten opp og trøstet han da jeg ser blodet SPRUTER ut!Jeg løper inn på badet med Brynjar og prøver se hva som har skjedd.
Da ser jeg det gigantisk hullet under leppa og jeg ser tvert gjennom!!!Jeg hyler på mamma(som var i bursdagen til Synnøve-hun er sykepleier)for jeg kjenner jeg holder på å svime av..Mamma kommer løpende og tørker blod å elendighet,mens jeg sitter på golvet og hyperventilerer.Han har slått nertennene tvert gjennom leppa og det ser ikke ut[:(]Er opphovnet og det er bare blodskurv å kjøttsår og elendighet tvert igjennom[:(]Er så opphovnet at jeg har ikke fått sjekket om tennene enda er der[:(]Har grått nånstopp i flere timer nå og er helt utslitt.Har pakka lillegutt i seng etter å ha gitt han en smertestillende og får bare håpe at natta hans blir sånn høvelig...
Skal på helsestasjonen med han i morgen for å få sjekka skadene-ringte å spurte legen,men han sa det var ikke så mye vi kunne gjøre iom at det er så opphovnet.Det slutta å blø etter en stund,så mamma mente at det var ikke nødvendig å sy og at det bare ville gjøre det verre for den lille aktive gutten min..

ÅÅÅ....jeg er SÅ lei meg[:(][:(]Har så vondt i mammahjertet mitt at jeg sitter å småsipper hele tiden[:(]

oi...det er i godt nei..jeg var nesten 5 år da jeg sneik meg inn på rommet til foreldrene min og hoppa i senga...det var så moro helt til jeg mistet balansen og traff senge stolpen......beit tvers gjennom på underleppa...mamma sa hu trudde det aldri skulle stoppe....jeg blei heler ikke sydd..Legen mente at det ville bli mer synlig arr ved sying.....I dag er det knapt synlig...Trøste klem til Brynjar fra meg og til deg.

Vi er nå over det verste sjokket og alt går over all forventning[:)]Flenga har lukket seg kjempefint og lillegutt bryr seg ikke om det lengere[:)]Var slit å spise dagen etter,men nå er alt bra![:)]
Han er tøffere enn toget gutten min gitt..etterpå han var ferdig å blø og gråte,skulle han rett ut og leke og klatre igjen.Nå er mamma streng så han får ikke klatre i stigen lengere![;)]

Høres kjekt ut du...[;)] Er jo så utrolig fort gjort...
Kjempe bra at det har lukket seg fint! Det gikk bra med tennene også eller!?

Ja det var godt å høre at alt er bra nå!!! [:)]

ORIGINAL: ~Star83~

Høres kjekt ut du...[;)] Er jo så utrolig fort gjort...
Kjempe bra at det har lukket seg fint! Det gikk bra med tennene også eller!?

Ja gikk bra med tennene og alt-ingen men![:)]
Skal ta bilde av han en dag så dere får se hvor fint det har grodd[:D][:D]

Back
Topp