Trist dag!!

Katti_mh

Glad i forumet
Nå sitter jeg her i min egen lille verden og klarer ikke å stoppe tårene. Har vært i begravelse til en av mine beste kamerater i dag! Det var en helt fantastisk fin begravelse, og kirka var stapp full!! Men det er først nå i dag det virkelig gikk opp for meg! Kan ikke forstå at jeg aldri får se han mer![:(] Han døde i en fallskjermulykke i påsken, så det kom som et sjokk på alle! Puh... Måtte bare få det ut... Dere jenter er så gode å prate med!!
*savner deg go'gutten min*

Uff, føler med deg...
Det er aldri godt å miste noen, man merker det godt når det er noen som står så nær..

Håper det går bra med deg..

Sender deg en stoooor trøsteklem!

uff, så fælt. mista ei venninne av meg for over et år siden, og det er først nå at det har gått opp for meg at hun er borte liksom.. 

Så trist[:(]
Leste om han i avisa, og han så så skjønn ut.... Grusomt når slikt hender! Ei på jobben min var også i den begravelsen, snakket med henne rett før og hun grua seg skikkelig... Er fryktelig å gå i slike begravelser.
Mista barndomsbesteveninna mi for snart to år siden, og trodde ikke det gikk ann å gråte så mye som jeg gjorde den dagen hun ble begravet...

Føler med deg!

Stakkar deg, sender deg en stooor trøsteklem og håper du har noen sammen med deg i dag/kveld!!!Er ingen ting som er så trist som å miste noen man er glad i!!!

Tusen takk for alle de fine ordene!! Betyr mye å høre sånn! Heldigvis har jeg en samboer som er GOD å gråte i armene på! For dette er ikke lett! Mista pappa i en drukningsulykke for nøyaktig 3 år siden, og det har først begynt å gå opp for meg nå det siste året! Så til de av dere som også har opplevd å miste noen som står dere nært, jeg vet hva dere har måttet gå gjennom! Men det er rart med det... hvor sterk man blir av sånne ting! Høres veldig klisjé ut, men det er jo faktisk sant!

Igjen... tusen takk for støtten jenter!! STOR natta klem til dere alle[:)]

Back
Topp