Tripptrappstol

x1xPastella

Forumet er livet
Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det, og hva det koster?

På Babyshop koster de 1299, men det blir mer med bøyle, pute og evnt ekstra ryggstøtte.

Har sett billigere her for ikke lenge siden, men kommer ikke på hvor...... Skal legge hjernen i bløt. Vi har kjøpt plaststol på IKEA, kjempebillig! CA 200 for stol med bordplate og opppblåsbart innlegg for små beibiser. 

I nærheten av deg (postnr.9000 og oppover):

BOHUS Bussv.1 Tel: 77770200

9151 STORSLETT

[hr] Sjarmtrollet AS Heilov. 6, Pb 2422 Tel: 77672244

9272 TROMSØ

[hr] BOHUS Solstrandv. 47 Tel: 77602020

9284 TROMSDALEN

[hr] BOHUS Ringv. 26 Tel: 77852980

9300 FINNSNES

[hr] MØBELRINGEN MYRE MØBLER Strandv. 26 Tel: 77843420

9300 FINNSNES

[hr] NOR-STYLE Verkstedvn 7, Sjøkanten senter Tel: 77061302 Fax: 77061766

9406 HARSTAD

[hr] BOHUS Hesteskoen 36 Tel: 78446622

9510 ALTA

[hr] BOHUS Hamnegt. 13 Tel: 78407600 Fax: 78407602

9600 HAMMERFEST

[hr] BOHUS Wiullsgt. 1 Tel: 78 99 23 99

9900 KIRKENES

[hr] Møbelringen Jønsson møbelvarehus Ørnevegen (Håpet) Tel: 77674844

9015 TROMSØ

[hr]

Fra produsentens egne sider[;)]

Tusen takk for hjelpa!!! Syns det var dyrt

Ja, det synes jeg og. Men har altså sett en billigere (ikke tripptrapp, men mer rund i formene, samme konseptet). Kommer IKKE på hva den het. Arg.... Tenketenke......

Har også sett på Barnas Hus men husker ikke hva det koster.... Dyrt hvis man skal ha "merke-stol" ja!

Trenger ikke stokke nei!!! Vil bare ha sånn type stol

ORIGINAL: Mammacili

Ja, hvis en går for Stokke, så koster det litt. Søsteren min kjøpte en hvit tripp-trapp tidligere i vår-på Barnas Hus og den betalte hun vel 800kr for m/pute. Husker ikke hva den heter, men det var ikke Stokke...

BabyDan?

ORIGINAL: Nesing

En Tripp Trapp stol er ikke dyr med tanke på at dette faktisk er en stol barnet kan bruke til h*n er stooooor! Mye dyrere å kjøpe mange av disse babystolene. De holder ikke lenge. Tripp Trapp kan brukes i mange, mange år! Vel verdt pengene etter min mening. Hadde min helt til jeg var ungdom (ikke fordi jeg måtte selvsagt, men den var god å sitte på....) [;)]. Gullet mitt storkoser seg i Tripp Trapp´en sin! Helt topp! [:)]

Som om jeg skulle sagt det selv!! Jeg brukte min Tripp Trapp stol frem til jeg var 14 år, og den skal sønnen min nå overta. Tenk på kvaliteten og brukertiden, ikke at den koster mye her og nå.... Da vil du ende med å kjøpe flere stoler som til slutt vil koste deg langt mer penger enn hvis du invisterer i EN tripp trapp stol!!

ORIGINAL: Bølla 22.mai

En Tripp Trapp stol er ikke dyr med tanke på at dette faktisk er en stol barnet kan bruke til h*n er stooooor! Mye dyrere å kjøpe mange av disse babystolene. De holder ikke lenge. Tripp Trapp kan brukes i mange, mange år! Vel verdt pengene etter min mening. Hadde min helt til jeg var ungdom (ikke fordi jeg måtte selvsagt, men den var god å sitte på....) [;)]. Gullet mitt storkoser seg i Tripp Trapp´en sin! Helt topp! [:)]

Som om jeg skulle sagt det selv!! Jeg brukte min Tripp Trapp stol frem til jeg var 14 år, og den skal sønnen min nå overta. Tenk på kvaliteten og brukertiden, ikke at den koster mye her og nå.... Da vil du ende med å kjøpe flere stoler som til slutt vil koste deg langt mer penger enn hvis du invisterer i EN tripp trapp stol!!

Skjønner godt tankegangen, men det er jo ikke alle av oss som har råd til den investeringen sånn på flekken, da.. og Tripp Trapp stolen koster jo mer enn 4-5 stoler på IKEA, f.eks..

Dette er jo en sak som må bli opp til hver enkelt - hvor mye penger en vil og kan bruke på en baby/barnestol[;)]

jeg har nettopp kjøpt kiddo stol til mi jente. det er nesten d samme som tripp trapp stol. den koster litt over 1000 kr men er vert pengene. stolen ka brukes lenge... de selger dem på living å bohos å sjeidar vett eg..

ORIGINAL: ~Fiorellina~

ORIGINAL: Bølla 22.mai

Skjønner godt tankegangen, men det er jo ikke alle av oss som har råd til den investeringen sånn på flekken, da.. og Tripp Trapp stolen koster jo mer enn 4-5 stoler på IKEA, f.eks..

Dette er jo en sak som må bli opp til hver enkelt - hvor mye penger en vil og kan bruke på en baby/barnestol[;)]

Ser den, det er jo noe man må se på også! Bare anbefaler å investere i den ene stolen istedetfor å kjøpe flere andre stoler...

Enig med deg, Bølla 22.mai!!
Hadde tripptrapp-stolen min i vel 15 år jeg også, samboer brukte sin
til han var 18! Hehe! Og nå er det tanteungen min, Isak på 3 år, som
bruker den. Så ja, det er en GENIAL investering!!

Mamma har ALDRI likt den stolen, for hun greide alltid å sparke tåa borti
stolen. Hihi! [:D] Men den stolen skal vi uansett ha [:)]

Back
Topp