tripp trapp stol...

nordlands pia

Glad i forumet
når kan de små sitte i stolen ved bordet??? jeg lurer på å kjøpe tripp trapp stol med bøyle og slik støtte, har funnet ut at det er tungvint å ha henne sittende på gulvet i vippestolen å bøye meg for å gi henne mat. desuten blir hun sur for hun får jo ikke med seg noe av det som skjer ved bordet når vi spiser middag.... hva gjør dere å hva anbefaler dere

når de klarer å sitte selv, har lært det selv. vi skal ikke sette dem i sittestilling før fyggen er klar for det. det sa fysion til snuppa mi.  jeg bruker ikke matstolen hennes enda. har henne på fanget jeg.[:)]

Han sitter i tripp-trapp stolen når han spiser grøt og middag, men han kan ikke sitte selv ennå. Tror ikke det har så masse å si for de 10 minuttene hver dag

Nå som hun klarer å sitte selv på gulvet har hun begynt å sitte i stolen sin når hun spiser middag og grøt.
Det går veldig bra. Men støtter allikevel opp med teppe rundt henne da [:)]

Nora kan ikke sitte selv enda. Jeg venter med å la henne sitte
til hun kan sette seg opp selv.....

MEN jeg setter henne i høy-stolen hvis hun er våken når vi
skal spise middag!
Godt støttet av pute sitter hun fint, og får en kavring
eller brødskorpe å tygge på.[:)]

Hun sitter jo ikke mere enn 10-15 min, så det synes jeg
er helt forsvarlig![;)]

Har ikke tripptrappstol, men en annen høystol! Den sitter han i når han får grøt og middag, men kun kort tid om gangen siden han ikke sitter helt selv enda..[:)]

Som flere andre her sier, har vi henne sittende i tripp trapp stolen når hun får grøt, og når vi spiser middag.
Hun kan heller ikke sitte helt stødig enda, så jeg har dekket stolen med teppe.
På den måten deltar hun mer ved bordet, og det ser ut som hun liker det veldig godt!

ORIGINAL: IronMaiden

Nora kan ikke sitte selv enda. Jeg venter med å la henne sitte
til hun kan sette seg opp selv.....

MEN jeg setter henne i høy-stolen hvis hun er våken når vi
skal spise middag!
Godt støttet av pute sitter hun fint, og får en kavring
eller brødskorpe å tygge på.[:)]

Hun sitter jo ikke mere enn 10-15 min, så det synes jeg
er helt forsvarlig![;)]

Sånn gjør vi det å

Vi ga han tripp trapp stol til jul og han har sittet i den når han skal få grøt og middag.
Han kan ikke sitte helt selv ennå,men det er god støtte rundt han og han sitter ikke mer enn 15 min.

ORIGINAL: pliiingrid

Ha bynt så smått å bruke vår tripptrapp, døm sit jo utrule bra i di stolan, skikkele godt støtta upp på alle kanter.

Sign!

Philip sitter i tripp trapp stolen sin når han får grøt og middagsglass - selv om han ikke sitter selv ennå... Det har han gjort i 1 mnds tid nå. Sitter også i stol når vi er borte på middag. Blir bare grining hvis han ikke får være med der det skjer...    

ORIGINAL: timtam

Philip sitter i tripp trapp stolen sin når han får grøt og middagsglass - selv om han ikke sitter selv ennå... Det har han gjort i 1 mnds tid nå. Sitter også i stol når vi er borte på middag. Blir bare grining hvis han ikke får være med der det skjer...    

samme her!

spurte hs om det i går og hun sa man helst skulle vente til de satt seg ogg selv og hunne sitte,
men hvis vi ville sette de i sånne før måtte man bare støtte godt opp rundt de.
har tripp trapp stol, men mangler bøylen, så må få sånn før den kan funke her...

Back
Topp