tripp trapp stol

nufsetufsa

Forelsket i forumet
min gamle stol blei som ny! Besteforeldrene kjøpte ny rygg og pute, så nå sitter han så fint når han skal spise!

Aner du prisen på puta?Og evt bøyla?
Tenkte kanskje å kjøpe på finn.no for de er jo så dyre nye.....men de på finn er som regel uten bøyle og pute.
Jeg vil ha tripp trapp stol til vesla[:D]

ORIGINAL: chantonet

så fin !
har du pussa den opp ?

ikke pusset den opp, bare fått en liten ansiktsløftning med ny ryggstøtte og puter  [:)]

Så supert!! Trilltrappstol er jo bare SÅÅÅ dyrt og UMULIG å få tak i brukt! Jeg og søstra mi hadde hver vår tripptrappstol da vi var må men dem har mamma og pappa kvittet seg med for leeeeeeenge siden [:@][:@][:@][:@][:@]. Nå låner jeg en stol av kusina mi, men minste trenger jo snart en stol også.

så fin.. knall fin farge...

vi har kjøpt høystol vi til vesla.. funker kjempefint!!!

ORIGINAL: scorpio

Aner du prisen på puta?Og evt bøyla?
Tenkte kanskje å kjøpe på finn.no for de er jo så dyre nye.....men de på finn er som regel uten bøyle og pute.
Jeg vil ha tripp trapp stol til vesla[:D]

puta koster 250,- tror jeg. Du får ikke kjøpt bare bøylen da blir det sånt sett med ryggstøtte og stropp til å ha mellom beina. Det veit jeg ikke hva koster. Den ryggstøtten er kjempe kjekk han sitter så stødig med den!

stolene forsvinner fort på finn!

Jeg betalte 350 eller noe for bøylen min med rygg og mellomstykke. og 250 for puta. det var ikke så dyrt synes jeg.
men selve stolen kostet over 1300 og det synes jeg er mye. men det er absolutt verdt det....er ikke så mange stoler man kan ha til man er nesten voksne!!!!

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: tonemoren

Så supert!! Trilltrappstol er jo bare SÅÅÅ dyrt og UMULIG å få tak i brukt! Jeg og søstra mi hadde hver vår tripptrappstol da vi var må men dem har mamma og pappa kvittet seg med for leeeeeeenge siden [:@][:@][:@][:@][:@]. Nå låner jeg en stol av kusina mi, men minste trenger jo snart en stol også.
har sett de på finn for 200kr

Jeg har også sett dem på Finn. Men de er allerede solgt.

ORIGINAL: trine80

min gamle stol blei som ny! Besteforeldrene kjøpte ny rygg og pute, så nå sitter han så fint når han skal spise!

jeg har gjort det samme[:D] en som jeg hadde da jeg var liten

Back
Topp