Tripp trapp stol

*Stoltmamma *

Glad i forumet
Noen som vet om eg plass jeg kan få tak i en tripp trapp stol bøyle ???? sånn gammel

De har visst slutta å lage de?
Du får tråle finn.. [8D]

du får høre med bhg rundt omkring om de vil gi deg en. De har sluttet å produsere de gamle.

ORIGINAL: *Stoltmamma *

Noen som vet om eg plass jeg kan få tak i en tripp trapp stol bøyle ???? sånn gammel

Leit på finn, slutta å selge de..

ORIGINAL: *Queen*

Vet bohus hadde..

De nye bøylene passer jo på gammel stol..

jeg får det ikke til på den gammle. di seie at det passer ikke etter en vis modell 2000 eller noe

Vet bohus hadde..

jeg får det ikke til på den gammle. di seie at det passer ikke etter en vis modell 2000 eller noe

Det var rart.. Mine foreldre har en som er over 20 år gammel.. Og den har ny bøyle..

Du får lure med deg en gammel når du er på cafe :)

Vet bohus hadde..

Det var rart.. Mine foreldre har en som er over 20 år gammel.. Og den har ny bøyle..

Du får lure med deg en gammel når du er på cafe :)

det går på noen, det er nemlig ulik størrelse på de hakkene fra stol til stol... og på mange av stolene er hakkene blitt for breie. og på endel så er den mellom skrittet for smal...

jeg har en ekstra om du vil ha? mot porto selfølgelig[:)]

Spør i butikkene som selger de stolene, kanskje de har på lager. Hørte ei jeg kjenner fikk tak i en for ett par mnd siden.
Men de får som sagt ikke fler inn.

tror man kan bestille de på babyshop.
vi gjorde det når svigers sine manglet fra gamle dager. bare bestilte den der, ikke noe problem

Back
Topp